Małpka SA, operator sieci convenience Małpka Express, zacieśnia współpracę ze swoim partnerem z Grupy Handlowej Czerwona Torebka - Merlin.pl. Ruszyła promocja, dzięki której klienci Małpki Express za zakupy zrealizowane w sieci, otrzymają zniżki na wybrane produkty dostępne w sklepie internetowym.
W ramach akcji klienci Małpki Express mogą otrzymać dwa rodzaje rabatów na produkty dostępne w Merlin.pl. Podstawowa zniżka dotyczy zakupów zrealizowanych do 10 zł, za które klient otrzymuje kod promocyjny na jeden, wpisany na paragonie produkt – np. książkę lub płytę CD. Za zakupy powyżej tej kwoty, klienci otrzymają rabat specjalny dla całego działu produktów Merlin.pl. Kody promocyjne do wpisania na stronie sklepu internetowego dostępne są na rewersie paragonów fiskalnych otrzymanych w sklepach Małpka Express. Artykuły objęte promocją rotują co kilka dni, a akcja realizowana jest we wszystkich sklepach należących do sieci.
Wspólna promocja nie jest pierwszym elementem synergii między Małpką Express, a Merlin.pl. Od listopada 2013 r. ogólnopolska sieć sklepów convenience zaczęła wprowadzać usługę darmowego odbioru przesyłek zamówionych na stronie sklepu internetowego. W niektórych placówkach Małpka Express pojawiły się strefy z wybraną ofertą produktów Merlin.pl. Wcześniej obie firmy zrealizowały też kilka wspólnych promocji dla klientów. Działania te były wynikiem dołączenia obu spółek do Grupy Handlowej Czerwona Torebka w 2013 r.
Współpraca z Merlin.pl stwarza nam dodatkowe możliwości w zakresie rozwijania koncepcji sklepu i wzbogacenia oferty Małpki Express – mówi Przemysław Mroczek, Dyrektor Departamentu Marketingu spółki Małpka S.A. – Rynek handlowy cały czas ewoluuje za sprawą Internetu. Coraz więcej sieci dostrzega szanse na budowanie przewagi właśnie dzięki e-commerce. Wiele z nich stopniowo wchodzi w ten rynek, tworząc pewne rozwiązania od podstaw. Naszą przewagą jest obecność stałego Partnera o ugruntowanej pozycji rynkowej. Współpraca z Merlin.pl stwarza wręcz nieograniczone możliwości generowania kolejnych synergii – od wspólnych akcji promocyjnych po rozszerzanie asortymentu placówek. W przyszłości będziemy starali się je rozwijać – podkreśla Mroczek.
Małpka Express kontynuuje dynamiczną ekspansję, każdego tygodnia otwierając kilka nowych placówek. Obecnie działa już 260 sklepów należących do sieci. Do końca roku liczba sklepów wzrośnie do 430 placówek na terenie całego kraju.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.