Pierwsze zajęcia zorganizowane zostały 5.05. br. dla przedstawicieli sieci Noel i odbyły się w siedzibie firmy w Sochaczewie. „Uczestniczkom bardzo spodobały się ćwiczenia z chustami do analizy kolorystycznej. Mogły zobaczyć, że przy źle dobranych kolorach, twarz staje się smutna i bez wyrazu, a przy chustach w pasującej tonacji wręcz odwrotnie” - powiedziała Training Team Manager Akademii Urody. Kolejne spotkanie odbyło się 18.05. br. w miejscowości Brzeźno i skierowane było do personelu sieci drogerii Jasmin.
„Na zakończenie kursu przeprowadziliśmy test, który miał za zadanie sprawdzić wiedzę z pierwszych zajęć. Wszystkie uczestniczki zdały go na piątkę!" - podsumowuje Training Team Manager projektu. Kolejnym punktem na trasie Akademii Urody Verona Products Professional były targi kosmetyczne sieci drogerii Jasmin, które odbywały się w Licheniu. W dn. 25-26.05. br. producent zaprezentował szeroką ofertę, w tym liczne nowości, jak również strategiczne założenia projektu. Dodatkową atrakcją w trakcie targów była możliwość skorzystania na stoisku Verona z bezpłatnego pokazu makijażu, który wykonywała jedna z Trenerek.
„Jesteśmy zadowoleni z rozwoju projektu, który cieszy się w rynku ogromnym zainteresowaniem – zarówno pod kątem spotkań ze sklepami, prowadzonymi pokazami wizażu i Pogotowiem Wizażowym na naszym fanpage. W ramach Akademii prowadzimy również wzmożone działania Public Relations, jak m.in. współpraca z Miss Polonia, za których makijaże podczas oficjalnej konferencji odpowiedzialne były nasze Trenerki, korzystające oczywiście z kosmetyków marki INGRID” – mówi Katarzyna Olędzka, kierownik marketingu Verona Products Professional.
Więcej informacji na temat projektu Akademia Urody u Przedstawicieli Handlowych Verona Products Professional oraz pod adresem: akademiaurody@vpp.pl
Verona Products Professional Sp. z o.o.
96-500 Sochaczew, Andrzejów Duranowski 27 B
Tel./fax. +58 46 863 08 87, +48 46 863 08 88
www.veronacosmetics.com