Butterfly adresuje swoje produkty głównie do kobiet w wieku 15-25 lat, które śledzą trendy w makijażu, dbają o dobrą jakość oraz zwracają uwagę na design. Klientki Butterfly tworzą społeczność o podobnych wartościach – cenią sobie młodość, piękno, wolność oraz zabawę kolorami. Wszystkie te elementy można dostrzec w ofercie produktowej jak i strategii komunikacyjnej i promocyjnej.
Debiut marki w nowej odsłonie miał miejsce podczas targów Cosmoprof 2014 w Bolonii i spotkał się tam z ogromnym zainteresowaniem Klientów. Sukces ten firma zamierza powtórzyć na rynku polskim.
W Butterfly możemy wyróżnić 3 linie produktowe. Miss Butterfly - dedykowana Klientkom w wieku 13-16 lat, w której produkty dopasowane są do potrzeb młodej skóry, opakowania bardzo kolorowe, a cena odpowiednia do potrfela odbiorczyń.
Linia Perfect skierowana jest do Konsumentek młodych, bardzo świadomych i wymagających. Stawiają one przede wszystkim na konkurencyjne ceny oraz prosty i nowoczesny design opakowań. Od kosmetyków oczekują najwyższej jakości, która zagwarantuje im stworzenie pełnego i profesjonalnego makijażu.
Ostatnią linią jest Classic - dla Konsumentek zachowawczych, szukających klasycznych produktów w prostej szacie graficznej, które cechuje jednak szeroka oferta kolorystyczna, a także wygoda stosowania.
Narzędziami wspierającymi sprzedaż produktów Butterfly jest szereg działań promocyjnych oraz materiałów marketingowych jak np.: szafy, standy kartonowe, katalogi, karty produktów, ulotki, plakaty, wobblery, ekspozytory naladowe. Równolegle do nich zaplanowana jest silna kampania reklamowa oraz liczne aktywności Public Relations.
Verona Products Professional Sp. z o.o.
96-500 Sochaczew, Andrzejów Duranowski 27 B
Tel./fax. +58 46 863 08 87, +48 46 863 08 88
www.veronavpp.eu