Na uwagę zasługuje również wygląd produktu. Butelka wraz z etykietą tworzą markę, która aspiruje do półki „Premium”. Całość tworzy wizerunek produktu naturalnego, mocno związanego z tradycją pysznych, polskich jabłek.
W linii produktowej Dobroński ciekawą alternatywą jest Dobroński z cynamonem, którego bazą jest klasyczny cydr. Produkt ten zaskakuje harmonijnym połączeniem smaku dojrzałych jabłek z cynamonem.
Aktualnie Cydry są mocno rozwijającą się kategorią alkoholi. Firma Jantoń producent cydru Dobrońskiego planuje ekspansję w tym segmencie. Najnowszym pomysłem jest linia niskoalkoholowych napojów na bazie cydru. Już w czerwcu Klienci zostaną zaskoczeni ciekawymi smakami, w których najbardziej obiecująco wygląda oryginalny smak białej truskawki, niespotykany dotychczas w kategorii alkoholi.
Cena za butelkę 0,75 l – ok. 8 - 9 zł