Kampanie i Promocje

Rusza kampania telewizyjna Madej Wróbel

Wtorek, 20 maja 2014 Autor: Maja Święcka,
Zgodnie z przyjętą przez firmę strategią, Madej Wróbel rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Start kilkumiesięcznej kampanii został wyznaczony na 19 maja 2014 roku. Madej Wróbel komunikuje w niej swoją specjalność w produkcji kiełbas na każdą okazję, a co za tym idzie wysoką jakość swoich produktów. Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji marki w świadomości konsumentów.
19 maja br. Madej Wróbel rozpoczyna kolejną kampanię telewizyjną. Spoty reklamowe emitowane będą w największych stacjach w Polsce, czyli: TVP, TVN i Polsat, oraz dodatkowo w stacjach tematycznych. Formuła spotu reklamowego oparta jest na radosnej, śpiewanej konwencji. Widz w zabawny sposób  przeprowadzany jest przez proces wytworzenia kiełbasy zaczynając od surowca, poprzez przyprawianie, wędzenie, po gotowy produkt.

„Kiełbasy to nasza specjalność. Madej Wróbel. Sami robimy. Sami lubimy.” – tak brzmi główny komunikat kampanii. Ma on z jednej strony komunikować to co jest silną stroną firmy, czyli kiełbasy o wysokiej zawartości mięsa, a z drugiej strony świadczyć o tym, że są to produkty na każdą okazję. Smakosze znajdą więc w ofercie firmy znakomicie smakujące kiełbasy przeznaczone na śniadanie, grilla, kolację czy nawet na podróży lub jako przekąskę.

tagi: Madej Wróbel , kiełbasa , kiełbasy , przekąska ,