Kampania pod hasłem „Dodaj sobie chrupkości na wiosnę” ma na celu popularyzowanie stosowania Kukurydzy Złocistej Bonduelle ze świeżymi sałatami i warzywami wiosną oraz latem. Działania promocyjne są adresowane do kobiet w wieku 20-44 lat.
Kukurydza Złocista Bonduelle jest naturalnie słodka, pomimo tego, że nie dodajemy do niej cukru, ponadto jest wyjątkowo chrupiąca i soczysta. Dlatego właśnie chcemy zachęcić konsumentów do częstszego używania jej, jako podstawowego składnika do wiosenno-letnich sałatek i przekąsek – mówi Magdalena Nicińska Brand Manager Bonduelle Polska.
Akcja promocyjna obejmie m.in. serwisy kulinarne, kobiece i pogodowe. Zaplanowane są także działania wykorzystujące social media i SEM. Kampania rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do połowy lipca.
Jest to kolejna kampania przygotowania dla marki Bonduelle. Wcześniej agencja zrealizowała działania promujące linię warzyw „Gotowane na Parze”.
Za kreacje odpowiada agencja Peppermint, zakup kampanii w telewizji należy do Vizeum Polska.