Spoty Książęcego nawiązują bezpośrednio do nowej platformy kreatywnej marki, która z jednej strony nadal zachęca konsumentów do odkrywania bogatego świata piwa, ale jednocześnie jest bardziej skupiona wokół produktu i tego, co w Książęcym najważniejsze – wyjątkowego smaku piw z Kolekcji. Intrygujący klimat reklam tworzy nowa postać Księcia, który prowadzi widzów po browarze i zadaje liczne pytania związane z charakterystycznymi cechami piw Książęce. Pytania mają rozbudzić ciekawość i zainspirować do piwnych poszukiwań.
- Ciekawość to słowo klucz, które otwiera drzwi do nowej komunikacji marki Książęce. Właśnie wrodzona ciekawość nieustannie prowadzi nas do odkrywania nowych rzeczy, miejsc, emocji, smaków. Najczęściej wyrażamy ją poprzez zadawanie pytań i z tej konwencji w głównej mierze wywodzą się nowe spoty. Pytania, które w filmach stawia Książę nie zawsze są jednoznaczne, niekoniecznie udaje się znaleźć na nie tylko jedną odpowiedź. To działanie zamierzone, ponieważ marka nie narzuca konsumentom swojej wizji świata, tylko inspiruje, zachęca do odkrywania własnego spojrzenia – także na świat piwa. Każdy bowiem indywidualnie określa jego istotę, smak – powiedziała Magdalena Czaczkowska, group account manager w Agencji Reklamowej S4.
Spoty emitowane będą od 15 maja do końca sierpnia w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach niszowych. Oba filmy będą promowane również w Internecie, w tym na Facebooku. W ramach wsparcia dla marki przewidziano również kampanię bannerową w Internecie oraz działania PR.
- Zdecydowaliśmy się na produkcję dwóch spotów, by w jak najciekawszy sposób przedstawić konsumentom świat marki. Książęce to kolekcja piw, z których każde ma swoją osobną historię, rytuały, wyjątkową recepturę – zależy nam na tym, aby konsumenci dostrzegali te niuanse. Warianty limitowane są dostępne przez krótki okres dlatego potrzebują więcej uwagi, aby konsument mógł w łatwy i szybki sposób poznać wyróżniające je cechy. W przypadku Jasnego Ryżowego jest to jego orzeźwiający charakter, dzięki któremu doskonale gasi pragnienie w upalne dni – mówi Ewa Romaniuk, Brand Manager marki Książęce.
Spoty można obejrzeć pod linkami:
• https://www.youtube.com/watch?v=qi7ZBgav_qE
• https://www.youtube.com/watch?v=3tsOH8QSfsg
Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest Agencja S4. Działania digital prowadzi agencja Lubię to. Zakupem mediów i planowaniem zajął się dom mediowy MEC. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Więcej informacji: www.ksiazece.pl i www.facebook.com/ksiazece