Wiadomości

Prawdziwej pasji nie można poskromić!

Środa, 14 maja 2014 Autor: Monika Dawiec,
Wszystko ma swoją historię... także rum BACARDI, którego przeszłość i teraźniejszość można określić jednym słowem – nieposkromiony. Już dzisiaj BACARDI powraca do swoich korzeni, aby zapoczątkować nową erę rumu w Polsce i wspierać tych, którzy podążają w życiu za swoją pasją. Wszystko to wydarzy się w ramach „BACARDI Untameable Since 1862” – kampanii, która składa hołd założycielowi marki, don Facundo Bacardi Masso i jego nieposkromionej pasji do rumu.

Początki pełne przeszkód
W ramach kampanii „BACARDI Untameable since 1862”, nie tylko poznamy smak BACARDI i jego historię, ale odkryjemy także pasję, która pozwoliła don Facudno Bacardi Masso  przez ponad 10 lat pracować nad jego idealną recepturą oraz innowacyjną metodą produkcji. Dzięki dokładnie tej samej pasji rodzina Bacardi przetrwała pożar destylarni, trzy duże trzesienia ziemi, kilkanaście lat wojny domowej, prohibicję czy w końcu rewolucję i wygnanie z Kuby. Przeszkody te sprawiły jedynie, że rodzina Bacardi z jeszcze większym oddaniem po dzień dzisiejszy wytwarza rum, który jest tak samo doskonały, jak ten opracowany przez don Facundo w 1862 roku. 

Prohibicja? To dopiero były imprezy! 
Poznamy też historię niesamowitych imprez BACARDI, których historia sięga lat 20-tych XX wieku. To właśnie wtedy, wraz z wprowadzeniem prohibicji w Stanach Zjednoczonych, spragnieni zabawy Amerykanie zaczęli tłumnie przybywać na Kubę. Idealne połączenie tego, co Kuba miała najlepszego do zaoferowania – gorącego klimatu, muzyki i rumu BACARDI – spowodowało, że szybko stała się miejscem legendarnych imprez trwających do samego rana. A delikatny i lekki rum BACARDI zainspirował tzw. rewolucję koktajlową, czyli nowy styl tworzenia koktajli – łagodnych i świeżych w smaku, takich jak dzisiejsze klasyki: Cuba Libre, Mojito czy Daiquiri. 

BACARDI w Polsce
Wraz z nastaniem nocy, podobna rewolucja rozpocznie się w Polsce. Pomoże w tym kampania w mediach społecznościowych, cykl imprez BACARDI nawiązujących do kubańskich początków marki i przede wszystkim 14 Ambasadorów BACARDI – wyjątkowych i kreatywnych mężczyzn o nieposkromionych duchach. Są wśród nich muzycy, DJ’e, filmowcy, tancerz czy fotograf, a łączy ich jedno – pasja, z której uczynili sposób na życie. W ciągu najbliższego roku wspólnie z BACARDI będą współtowrzyć legendarne imprezy, zaszczepiać kulturę picia Cuba Libre i innych koktajli oraz rozwijać swoją pasję pod troskliwą opieką BACARDI.

tagi: Bacardi , Bacardi Martini Polska , kampaniam , historia , rum ,