Skąd pomysł na promocję w Chinach? - Ten rynek daje mnóstwo możliwości – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem SERTOP. - Chińczycy stanowią ogromną grupę konsumentów, coraz bardziej otwartych na polski rynek i coraz bardziej doceniających nasze rodzime, doskonałe jakościowo produkty, które cenowo są atrakcyjniejsze od produktów naszych zachodnich sąsiadów. Mamy nadzieję, że nasza obecność na targach SIAL CHINA otworzy dodatkowe możliwości handlowe i pozwoli na zaistnienie na tym największym rynku świata.
Stoisko SERTOP znajduje się w wspólnym sektorze polskich firm, których wyjazd na targi został zorganizowany przez Agencję Rynku Rolnego. Jako jeden z pierwszych odwiedził je Marek Sawicki, Minister Rolnictwa. Tyski producent promuje w Chinach swoje specjalności eksportowe czyli sery topione w ramach projektu "Wsparcie działań eksportowych Spółki SERTOP na wybranych rynkach", którego głównym zadaniem jest wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych a także wypromowanie polskich specjalności eksportowych. Udział w imprezie jest dofinansowany z funduszy unijnych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych.