Komunikację rozpoczynają dwa spoty, które od 5 maja emitowane są w największych kanałach telewizji ogólnopolskiej (TVP, POLSAT, TVN) oraz w kanałach tematycznych. 15 sekundowe filmy pokazują jak dzikość Desperadosa wyzwala energię, uwalnia spontaniczność i pobudza do niesamowitej zabawy. Pulsująca muzyka i energetyczny taniec wprost zarażają z ekranu i wyzwalają chęć, żeby „ruszyć w miasto” i rozpocząć imprezę.
Spoty telewizyjne wprowadzają w klimat nowej akcji Desperadosa. Tego lata marka obecna będzie wszędzie tam, gdzie wibruje muzyka i czuć puls miasta. Pod hasłem REBEL STREET Desperados znów pokaże swój niepokorny charakter. Polskę przemierzać będzie specjalna samplingowa ciężarówka z imprezową strefą, która rozstawi się wszędzie tam, gdzie rozpoczynać się będzie impreza. Mobilne „before party” Desperadosa w maju rozgrzewać będzie przed i w trakcje Juwenaliów we Wrocławiu, Warszawie i Katowicach. A to dopiero początek! Akcja REBEL STREET trwać będzie całe lato i dotrze do ponad 30 miast w całej Polsce.
O szczegółach akcji i miejscach postoju marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku https://www.facebook.com/Desperados
Za kampanię TV odpowiada agencja Dufresne Corrigan Scarlett. Pomysł i realizacja akcji samplingowej – agencja Polymus, za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR, za działania digial – agencja Good. Zaplanowanie i zakup mediów – MediaVest, działania BTL – agencja CREAM.
Spoty telewizyjne zobaczyć można na oficjalnym kanale Desperadosa na YT: http://youtu.be/QeMUYD5bSsQ oraz http://youtu.be/9IcsAu-CKVU