Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki Delecta, jako eksperta w kategorii produktów do pieczenia i deserów, ugruntowanie pozycji rynkowego lidera oraz wygenerowanie wzrostu sprzedaży w okresie przedświątecznym.
Spoty reklamowe, eksponujące rodzinny charakter marki w kontekście wybranych produktów (tj. Piernik Duża Blacha, Duże Budynie śmietankowy i czekoladowy, ciasto Krówka i Krem Karpatka w 5 minut) będą emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVN24, TVN Style, Ale kino!, Kino Polska, AXN, Hallmark, Zone Club, Zone Romantica, Zone Europa oraz Kuchnia.tv. Większą częstotliwość emisji spotu zaplanowano w dniach od czwartku do soboty, gdy 84% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe.
Na łamach prasy kobiecej reklamy i advertoriale pojawiają się od lutego br. w tygodnikach Przyjaciółka, Pani Domu oraz NAJ, a także w specjalnych wydaniach świątecznych Claudii, Pani Domu Poleca oraz NAJ poleca. Dodatkowo, kampania prasowa obejmuje insert produktowy do części nakładu Przyjaciółki w wybranych regionach. Działania prasowe potrwają do kwietnia br.
Internetowa odsłona kampanii nastąpi 8 marca na łamach czterech największych portali kulinarnych: O2.pl-kuchnia, Gazeta.pl-kuchnia, Onet.pl-kobieta-mojegotowanie oraz Gotowanie.wkl.pl i potrwa do 19 marca br. Ponadto, zaplanowano e-mailing przepisu kulinarnego do 215 tys. internautów.
Odpowiedzialni:
Media do kampanii zaplanował i zakupił Starcom.
Spot telewizyjny wyprodukował Red 8
Kreacje layoutów reklam prasowych i advertoriali wykonała: Studnia: kreacja bez dna
Billboardy internetowe zrealizowała K2 Internet
Wsparcie PR kampanii zapewnia Kolterman Media Communications.
Hasło kampanii:
Delecta. Cieszmy się smakiem
Czas trwania kampanii:
TV: 25 lutego - 23 marca br.
Prasa: luty - kwiecień br.
Internet: 8 marca - 19 marca br.
tagi: Delecta,kampania,Rieber Foods Polska kampania , kampania Delecty , promocja Delecta ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....