Wiadomości

Delecta reklamuje się kompleksowo

Środa, 12 marca 2008
Od 25 lutego aż do Wielkanocy potrwa kampania reklamowa ciast i deserów marki Delecta. Kompleksowe działania wizerunkowe obejmą telewizję, prasę i Internet.

 

Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki Delecta, jako eksperta w kategorii produktów do pieczenia i deserów, ugruntowanie pozycji rynkowego lidera oraz wygenerowanie wzrostu sprzedaży w okresie przedświątecznym.

Spoty reklamowe, eksponujące rodzinny charakter marki w kontekście wybranych produktów (tj. Piernik Duża Blacha, Duże Budynie śmietankowy i czekoladowy, ciasto Krówka i Krem Karpatka w 5 minut) będą emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVN24, TVN Style, Ale kino!, Kino Polska, AXN, Hallmark, Zone Club, Zone Romantica, Zone Europa oraz Kuchnia.tv. Większą częstotliwość emisji spotu zaplanowano w dniach od czwartku do soboty, gdy 84% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe.

Na łamach prasy kobiecej reklamy i advertoriale pojawiają się od lutego br. w tygodnikach Przyjaciółka, Pani Domu oraz NAJ, a także w specjalnych wydaniach świątecznych Claudii, Pani Domu Poleca oraz NAJ poleca. Dodatkowo, kampania prasowa obejmuje insert produktowy do części nakładu Przyjaciółki w wybranych regionach. Działania prasowe potrwają do kwietnia br.

Internetowa odsłona kampanii nastąpi 8 marca na łamach czterech największych portali kulinarnych: O2.pl-kuchnia, Gazeta.pl-kuchnia, Onet.pl-kobieta-mojegotowanie oraz Gotowanie.wkl.pl i potrwa do 19 marca br. Ponadto, zaplanowano e-mailing przepisu kulinarnego do 215 tys. internautów.

 

Odpowiedzialni:

Media do kampanii zaplanował i zakupił Starcom.

Spot telewizyjny wyprodukował Red 8

Kreacje layoutów reklam prasowych i advertoriali wykonała: Studnia: kreacja bez dna

Billboardy internetowe zrealizowała K2 Internet

Wsparcie PR kampanii zapewnia Kolterman Media Communications.

Hasło kampanii:

Delecta. Cieszmy się smakiem

Czas trwania kampanii:

TV:  25 lutego - 23 marca br.

Prasa:  luty - kwiecień br.

Internet:  8 marca - 19 marca br.

tagi: Delecta,kampania,Rieber Foods Polska kampania , kampania Delecty , promocja Delecta ,