We wtorek 8. kwietnia w halach Selgros Cash&Carry rozpoczęła się rejestracja uczestników programu Selgros Partner połączona z kampanią informacyjną na jego temat. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne. Aby do niego przystąpić wystarczy karta klienta Selgros. Po wypełnieniu deklaracji, klienci otrzymają hologram do przyklejenia na swoja kartę klienta. Od tej chwili można już korzystać z oferowanych przywilejów.
Oferta programu jest unikalna i bardzo atrakcyjna. Biorąc udział w Selgros Partner klienci zyskają możliwość korzystania z rabatów na produkty partnerów programu. Wysokość rabatów będzie uzależniona od rodzaju posiadanej karty klienta.
Oferta rabatów jest wszechstronna i bardzo bogata. Obecnie w programie uczestniczy ponad 100 partnerów (firm oferujących rabaty), w tym 18 ogólnopolskich i ponad 80 regionalnych. Wśród partnerów ogólnopolskich są między innymi takie firmy jak: Opel (GM), Rainbow Tours, Getin Bank, NC+ czy Tauron. Wachlarz branż, w których działają partnerzy programu, jest bardzo szeroki, począwszy od hoteli i restauracji, poprzez opiekę medyczną, ochronę mienia, salony kosmetyczno-fryzjerskie i kluby fitness do salonów samochodowych i usług finansowych. To oczywiście nie wszystkie branże, a lista parterów sukcesywnie się powiększa. Zdarza się, że parterami programu są dotychczasowi klienci Selgros.
Wprowadzeniu programu Selgros Partner towarzyszy wydanie specjalnego katalogu Z nami się opłaca!, którego połowa zawartości poświęcona jest ofercie partnerów ogólnopolskich, a druga połowa ofercie parterów regionalnych. Przy czym, na potrzeby tego projektu podzielono Polskę na 10 umownych regionów – Białystok, Górny Śląsk, Kraków, Łódź, Poznań, Radom, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.
Poza katalogiem klienci Selgros Cash&Carry mogą uzyskać informacje o programie Selgros Partner poprzez dedykowaną stronę internetową www.Selgros.pl/SelgrosPartner, gazetki firmowe i newsletter oraz na stoiskach informacyjnych w hurtowniach Selgros.
Uczestnictwo w Selgros Partner jest również bardzo korzystne dla parterów programu. Firmy te przede wszystkim zyskują bezpośredni dostęp do ponad 3 milionów klientów Selgros Cash&Carry, otrzymują też dodatkowe wsparcie promocyjne i szansę na zwiększenie sprzedaży swoich produktów i usług. Projekt uruchomiony przez Selgros Cash&Carry jest pierwszym i unikalnym tworem tego typu w całej branży FMCG.
tagi: Selgros Partner , Selgros , program rabatowy , rabat , rabaty ,
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...