Wiadomości

Czekoladowa wiosna z TVN i TVN Style

Środa, 12 marca 2008
Firma Mieszko, producent znanych na rynku słodyczy, przygotowała na marzec niecodzienne działania marketingowe. Ich celem jest promocja parasolowej marki Mieszko oraz prezentacja wyrobów pod markami indywidualnymi: Amoretta, Chocoladorro, Cherrissimo

Firma Mieszko postawiła w bieżącym roku na nietypową komunikację z konsumentami, mająca na celu wyróżnienie się spośród "szumu" reklamowego. Produkty Mieszko zostaną zaprezentowane widzom TVN i TVN Style w znanych i popularnych programach tej stacji.

W marcu br. firma Mieszko ufunduje nagrody w Wielkanocnym konkursie programu "Miasto Kobiet" oraz będzie sponsorem trzech programów TVN Style: "Nigella ekspresowo", "W roli głównej" oraz "Magiel towarzyski". Logo firmy Mieszko widoczne będzie na banerach sponsorskich przed i po programach, w trakcie premier, powtórek i  zwiastunów.

Na stronie internetowej www.tvnstyle.pl aktywny będzie baner sponsorski firmy Mieszko, a na specjalnie przygotowanej podstronie konkursowej udostępnione zostaną informacje o nagrodach oraz samym sponsorze. Główna nagrodą w konkursie smsowym będzie weekend dla dwojga w SPA oraz słodycze Mieszko. Firma ufunduje również trzy nagrody dodatkowe, a będą to kosze słodyczy Mieszko.

tagi: Mieszko , TVN i mieszko , Mieszko promocja ,