Pełne i wyraziste brzmienie, wysoka jakość dźwięku oraz unikalne wrażenia akustyczne, tak prezentują się nadzwyczajne słuchawki Noontec ZORO HD, które przeniosą każdego słuchacza w głąb muzycznej przestrzeni. To właśnie słuchawki firmy Noontec są główną nagrodą w wyjątkowej akcji marki BLACK Energy Drink.
W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 1 do 30 kwietnia br. zakupi w sieci sklepów Relay, Inmedio lub 1minute dowolny napój BLACK oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSa o treści „BLACK” i udzielenie odpowiedzi na pytanie „Jak działa BLACK?”. Słuchawki Noontec ZORO HD otrzymają autorzy najbardziej kreatywnych i nieszablonowych odpowiedzi.
– Wraz z początkiem wiosny, wkraczamy w okres licznych akcji dedykowanych konsumentom BLACK Energy Drink. Specjalnie dla fanów napojów energetycznych, we współpracy z siecią HDS, przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Tylko w naszej akcji wygrać można wysokiej klasy słuchawki Noontec Zero HD, które przeniosą miłośników energetycznych wrażeń w świat dobrej muzyki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Muzyczna akcja BLACK Energy Drink realizowana jest w sklepach sieci HDS – Relay, Inmedio i 1minute w całej Polsce. Konkurs potrwa do 30 kwietnia.
tagi: FoodCare , BLACK , Energy , Drink , energetyk , napój ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...