Pełne i wyraziste brzmienie, wysoka jakość dźwięku oraz unikalne wrażenia akustyczne, tak prezentują się nadzwyczajne słuchawki Noontec ZORO HD, które przeniosą każdego słuchacza w głąb muzycznej przestrzeni. To właśnie słuchawki firmy Noontec są główną nagrodą w wyjątkowej akcji marki BLACK Energy Drink.
W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 1 do 30 kwietnia br. zakupi w sieci sklepów Relay, Inmedio lub 1minute dowolny napój BLACK oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSa o treści „BLACK” i udzielenie odpowiedzi na pytanie „Jak działa BLACK?”. Słuchawki Noontec ZORO HD otrzymają autorzy najbardziej kreatywnych i nieszablonowych odpowiedzi.
– Wraz z początkiem wiosny, wkraczamy w okres licznych akcji dedykowanych konsumentom BLACK Energy Drink. Specjalnie dla fanów napojów energetycznych, we współpracy z siecią HDS, przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Tylko w naszej akcji wygrać można wysokiej klasy słuchawki Noontec Zero HD, które przeniosą miłośników energetycznych wrażeń w świat dobrej muzyki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Muzyczna akcja BLACK Energy Drink realizowana jest w sklepach sieci HDS – Relay, Inmedio i 1minute w całej Polsce. Konkurs potrwa do 30 kwietnia.
tagi: FoodCare , BLACK , Energy , Drink , energetyk , napój ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...