Pełne i wyraziste brzmienie, wysoka jakość dźwięku oraz unikalne wrażenia akustyczne, tak prezentują się nadzwyczajne słuchawki Noontec ZORO HD, które przeniosą każdego słuchacza w głąb muzycznej przestrzeni. To właśnie słuchawki firmy Noontec są główną nagrodą w wyjątkowej akcji marki BLACK Energy Drink.
W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 1 do 30 kwietnia br. zakupi w sieci sklepów Relay, Inmedio lub 1minute dowolny napój BLACK oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSa o treści „BLACK” i udzielenie odpowiedzi na pytanie „Jak działa BLACK?”. Słuchawki Noontec ZORO HD otrzymają autorzy najbardziej kreatywnych i nieszablonowych odpowiedzi.
– Wraz z początkiem wiosny, wkraczamy w okres licznych akcji dedykowanych konsumentom BLACK Energy Drink. Specjalnie dla fanów napojów energetycznych, we współpracy z siecią HDS, przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Tylko w naszej akcji wygrać można wysokiej klasy słuchawki Noontec Zero HD, które przeniosą miłośników energetycznych wrażeń w świat dobrej muzyki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Muzyczna akcja BLACK Energy Drink realizowana jest w sklepach sieci HDS – Relay, Inmedio i 1minute w całej Polsce. Konkurs potrwa do 30 kwietnia.
tagi: FoodCare , BLACK , Energy , Drink , energetyk , napój ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...