Zarówno w Komornikach, jak i w Chrzanowie Netto zadebiutowało ze swoimi charakterystycznymi, czarno-żółtymi placówkami, choć sieć jest znana w regionach, w których powstały placówki. Natomiast w Warszawie piesek Scottie (logo Netto) dopiero podbija rynek, pojawił się po raz drugi.
Otwarte 13 marca Netto w Komornikach zostało wybudowane przy ul. Poznańskiej, ma 700 m kw. powierzchni handlowej, trzy stoiska poddzierżawców – mięsne, kiosk z prasą i piekarnię, przy sklepie jest 55 miejsc parkingowych.
Netto w Chrzanowie działa od 20 marca przy ul. Stara Huta 2A, ma 750 m kw. powierzchni handlowej i również stoiska trzech poddzierżawców, przy sklepie może zaparkować 50 zmotoryzowanych klientów.
Drugie warszawskie Netto zaprosiło klientów na otwarcie przy ul. Berensona 27 marca. Sklep ma powierzchnię handlową identyczną jak ten w Chrzanowie, znalazły się w nim również trzy stoiska poddzierżawców, a na parkingu zmieści się 48 aut.
W sklepach pracują 12-osobowe załogi, rekrutowane na lokalnych rynkach, dodatkowe miejsca pracy powstały w punktach poddzierżawców.
tagi: Netto ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...