„Retailer of the Year” to wyjątkowa nagroda przyznawana przez przedstawicieli branży FMCG w siedmiu kategoriach: Sieć Handlowa Roku, Supermarket, Hipermarket, Dyskont, Convenience i regionalne sieci handlowe, Drogerie, Hurtownicy i Dystrybutorzy. Warte podkreślenia jest to, że sklepy spożywcze Intermarché znajdują się w gronie laureatów konkursu regularnie od trzech lat. W tym roku sieć uzyskała najlepszy wynik wśród wszystkich nagrodzonych, co zagwarantowało jej także prestiżowy tytuł „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”. Tegoroczna Gala, podczas której wręczono statuetki laureatom czwartej edycji konkursu, odbyła się 19 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. W imieniu sieci Intermarché statuetkę odebrał Pan Marek Feruga, Członek Zarządu ITM Entreprises.
- Ogromnie cieszymy się z wyróżnienia przyznanego po raz kolejny Intermarché dla najlepszej sieci supermarketów w Polsce. Jako Grupa Muszkieterów stale dążymy do usprawnienia naszej współpracy z dostawcami i producentami na terenie całego kraju poprzez konsekwentne ulepszanie obszarów naszej działalności takich jak wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych, elastyczność w terminach dostaw czy efektywne zarządzanie zamówieniami. Z kolei nagroda „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” jest dowodem zaufania, jakim obdarzają nas kontrahenci decydujący się na współdziałanie z Intermarché. Potwierdza ona także, że nasze działania odpowiadają aktualnym potrzebom rynku, a także oczekiwaniom partnerów biznesowych i przede wszystkim klientów naszych sklepów – podkreśla Marek Feruga, Członek Zarządu ITM Entreprises.
Tradycyjnie rozdanie nagród „Retailer of the Year” było zwieńczeniem pierwszego dnia kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2014” – jednego z najważniejszych corocznych wydarzeń branży FMCG w Polsce. Wyboru zwycięskich firm dokonało ponad 300 przedstawicieli, z aż 170 firm działających w branży FMCG, którzy wzięli udział w niezależnym i anonimowym badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. Nagroda „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców" jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców i producentów, którzy w ramach konkursu mają okazję ocenić warunki handlowe, współpracę w ramach łańcucha dostaw, działania promocyjne sieci, innowacyjność, estetykę hal sprzedaży, kontakt z reprezentantami sieci oraz terminowość realizacji zobowiązań.
tagi: sieć , Intermarché , Retailer of the Year ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...