Kampania promocyjna producenta Nudli Knorr, organizowana przy współudziale firmy fonograficznej Universal Music Polska, to prawdziwa gratka dla miłośników muzyki. Już teraz mogą oni kupić promocyjne opakowania Nudli Knorr, w których znajdą saszetki ze specjalnym kodem. Od 1 kwietnia do 30 czerwca 2014 r. każdy posiadacz kodu będzie mógł go zarejestrować na stronie www.knorrnudle.pl. Mechanizm jest prosty - wystarczy podać kod oraz adres mailowy, by wziąć udział w losowaniu. Na zwycięzców czeka niezwykła nagroda - każdego dnia aż 7 osób wygra podwójne bilety na koncert Ellie Goulding. O wygranej zostaną poinformowani drogą mailową.
Ellie Goulding, której przeboje są na szczytach list przebojów na całym świecie, zaśpiewa 15 lipca w klubie Palladium w Warszawie specjalnie dla zwycięzców loterii promocyjnej „KoncertuJEMY!”. Będzie to niezwykły ekskluzywny koncert, a jedyną drogą dla konsumentów do zdobycia biletów jest wzięcie udziału w tej promocji.
Regulamin loterii dostępny będzie na stronie www.knorrnudle.pl. Organizator: IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Akcja promocyjna Nudli Knorr "KoncertuJEMY" będzie wspierana kampanią TV, radiową, internetową, w tym w mediach społeczniościowych, oraz działaniami PR.
Za kreację reklam odpowiada agencja GONG.
Ellie Goulding to bezapelacyjnie jedna z najciekawszych artystek młodego pokolenia. Zadebiutowała w 2010 r. płytą „Lights”, która rozeszła się na świecie w ilości 1,5 miliona egzemplarzy. Album był najszybciej sprzedającym się debiutem w Wielkiej Brytanii w 2010 r. i przyniósł artystce aż 2 statuetki Brit Awards. Obdarzona oryginalnym głosem Ellie odniosła też spektakularny sukces w Stanach Zjednoczonych, gdzie sprzedaż jej singla „Lights” wyniosła prawie 3 miliony egzemplarzy.
Nudle Knorr to marka należąca do międzynarodowego koncernu Unilever. W jej portfolio konsumenci znajdą zupy oraz dania, dzięki którym przygotują szybko i prosto pyszne, ciepłe posiłki – idealne jako przekąska w pracy lub na wyjazd. Produkty wyróżniają się niestandardowymi nazwami i atrakcyjnymi opakowaniami. Wśród odbiorców Nudli Knorr szczególną rolę odgrywają ludzie młodzi, pełni pomysłów, miłośnicy aktywnego wypoczynku oraz fani muzyki.
Universal Music Polska Sp. z o. o. jest największą firmą fonograficzną na polskim rynku. Stanowi część międzynarodowej firmy fonograficznej Universal Music Group wchodzącej w skład koncernu Vivendi. Universal Music Group skupia ponad sto światowych marek, które stoją za sukcesem wielu z największych artystów naszych czasów. Universal Music Group działa bardzo aktywnie na przestrzeni partnerstw marketingowych z markami w ramach komórki Universal Music Group & Brands, której misją jest budowanie dedykowanych kampanii opartych na marketingu muzycznym w oparciu o kapitał artystyczny grupy.
tagi: KoncertuJEMY , Nudle Knorr , Universal Music Polska , Unilever ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...