O Promocji
Chiquita, wspólnie z wytwórnią 20th Century Fox, przygotowała ogólnoeuropejską kampanię skierowaną do dzieci i rodziców, której celem jest nagłośnienie wspólnego przedsięwzięcia obu firm poprzez promowanie zarówno zdrowej przekąski, jaką są banany, jak i najnowszej, familijnej produkcji - „Horton słyszy Ktosia!".
Mechanizm promocji w sklepach będzie polegał na oznaczeniu każdej kiści bananów Chiquita naklejkami z bohaterami filmu. Promocja będzie miała formę ogólnopolskiej loterii, w której można wziąć udział wysyłając SMS.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS
z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach POS w sklepie.
Nagrodą główną w konkursie promocyjnym będą tropikalne wakacje na Sri Lance dla całej rodziny (4 osoby). Pozostałe nagrody to 50 zestawów składających
się z przenośnego odtwarzacza DVD wraz z zestawem 2 filmów DVD - „Epoka Lodowcowa" i „Epoka Lodowcowa 2" oraz 2000 pluszaków Horton.
Unikalna kampania, łącząca świeże owoce i premierę animowanego filmu,
to podkreślenie kluczowych przesłań marki Chiquita - banany to przede wszystkim zdrowa i smaczna przekąska. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci, ale również i całej rodziny.
W Polsce kampania podzielona będzie na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska w ramach, których Agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie http://www.chiquita.pl/.
Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające, przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (w RMF FM, radiu ZET i sieci radia Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection Sp. z o. o.
tagi: Chiquita,konkurs,promocja,banany ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....