Wiadomości

Bohaterowie filmu „Horton słyszy Ktosia!" na bananach Chiquita!

Środa, 12 marca 2008
Rusza unikalna promocja konsumencka bananów firmy Chiquita, związana z najnowszym filmem Studia Blue Sky pt. „Horton słyszy Ktosia!". Po raz pierwszy na bananach Chiquita, poza regularnymi naklejkami, pojawią się promocyjne naklejki z postaciami z filmu. Będzie ich łącznie 12 rodzajów - z różnymi postaciami z filmu. Promocja potrwa od 28 marca do 1 maja 2008r. „Horton słyszy Ktosia!" wejdzie na polskie ekrany 11 kwietnia i będzie zabawną, przygodową historią dla całej rodziny, opowiadającą o perypetiach niezwykłego słonia Hortona, który słyszy... głosy nie z tego świata. Atrakcyjna promocja to sposób na zwrócenie uwagi konsumentów na zdrowe i dostępne cały rok banany Chiquita.

 

O Promocji

Chiquita, wspólnie z wytwórnią 20th Century Fox, przygotowała ogólnoeuropejską kampanię skierowaną do dzieci i rodziców, której celem jest nagłośnienie wspólnego przedsięwzięcia obu firm poprzez promowanie zarówno zdrowej przekąski, jaką są banany, jak i najnowszej, familijnej produkcji - „Horton słyszy Ktosia!".

Mechanizm promocji w sklepach będzie polegał na oznaczeniu każdej kiści bananów Chiquita naklejkami z bohaterami filmu. Promocja będzie miała formę ogólnopolskiej loterii, w której można wziąć udział wysyłając SMS.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS
z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach POS w sklepie.

Nagrodą główną w konkursie promocyjnym będą tropikalne wakacje na Sri Lance dla całej rodziny (4 osoby). Pozostałe nagrody to 50 zestawów składających
się z przenośnego odtwarzacza DVD wraz z zestawem 2 filmów DVD - „Epoka Lodowcowa" i „Epoka Lodowcowa 2" oraz 2000 pluszaków Horton.

Unikalna kampania, łącząca świeże owoce i premierę animowanego filmu,
to podkreślenie kluczowych przesłań marki Chiquita - banany to przede wszystkim zdrowa i smaczna przekąska. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci, ale również i całej rodziny.

W Polsce kampania podzielona będzie na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska w ramach, których Agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie http://www.chiquita.pl/.

Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające, przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (w RMF FM, radiu ZET i sieci radia Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection Sp. z o. o.

tagi: Chiquita,konkurs,promocja,banany ,