O Promocji
Chiquita, wspólnie z wytwórnią 20th Century Fox, przygotowała ogólnoeuropejską kampanię skierowaną do dzieci i rodziców, której celem jest nagłośnienie wspólnego przedsięwzięcia obu firm poprzez promowanie zarówno zdrowej przekąski, jaką są banany, jak i najnowszej, familijnej produkcji - „Horton słyszy Ktosia!".
Mechanizm promocji w sklepach będzie polegał na oznaczeniu każdej kiści bananów Chiquita naklejkami z bohaterami filmu. Promocja będzie miała formę ogólnopolskiej loterii, w której można wziąć udział wysyłając SMS.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS
z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach POS w sklepie.
Nagrodą główną w konkursie promocyjnym będą tropikalne wakacje na Sri Lance dla całej rodziny (4 osoby). Pozostałe nagrody to 50 zestawów składających
się z przenośnego odtwarzacza DVD wraz z zestawem 2 filmów DVD - „Epoka Lodowcowa" i „Epoka Lodowcowa 2" oraz 2000 pluszaków Horton.
Unikalna kampania, łącząca świeże owoce i premierę animowanego filmu,
to podkreślenie kluczowych przesłań marki Chiquita - banany to przede wszystkim zdrowa i smaczna przekąska. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci, ale również i całej rodziny.
W Polsce kampania podzielona będzie na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska w ramach, których Agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie http://www.chiquita.pl/.
Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające, przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (w RMF FM, radiu ZET i sieci radia Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection Sp. z o. o.
tagi: Chiquita,konkurs,promocja,banany ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...