Na mocy podpisanej umowy Piast będzie występował jako SPONSOR KLUBU podczas wszystkich oficjalnych meczy ligowych i pucharowych rozgrywanych przez drużynę piłki nożnej WKS Śląsk Wrocław. Logo marki Piast pojawi się na strojach zawodników, w których występować będą podczas meczy (umieszczone centralnie, z przodu koszulki), a także na strojach treningowych. Logotyp Piasta widoczny będzie również m.in. na bramie nad tunelem wejściowym na murawę stadionu, na banerach rozmieszczonych wokół boiska i w jego narożnikach, za bramką (balony, standy), pod tablicą świetlną i na koronie stadionu, a także na różnorodnych materiałach: biletach, karnetach i plakatach. Umowa zezwala na wykorzystanie logotypu Klubu do promocji konsumenckich piwa Piast i innych działań marketingowych marki. Logotyp marki Piast eksponowany będzie również na oficjalnej stronie WKS Śląsk Wrocław, wraz z aktywnym linkiem do strony http://www.piwopiast.pl/.
Porozumienie obowiązywać będzie do końca czerwca 2009 roku, z możliwością jego przedłużenia.
„Nasza współpraca z WKS Śląsk Wrocław ma już wieloletnią tradycję, dlatego cieszy nas jej kontynuacja, zwłaszcza, że sponsoring Klubu podkreśla wizerunek Piasta jako marki silnie związanej z regionem Dolnego Śląska." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. „Wierzymy, że rozgrywane w tym sezonie mecze wrocławskiej drużyny dostarczą kibicom i sympatykom Klubu WKS Śląsk Wrocław wielkich sportowych emocji. Nasi kibice niejednokrotnie udowodnili, że potrafią docenić prawdziwie sportową walkę i zaangażowanie swojej drużyny. Z myślą o nich zaplanowaliśmy w tym sezonie wiele ciekawych aktywności, konkursów towarzyszących rozgrywkom i akcji promocyjnych skierowanych do konsumentów Piasta, kibicujących Klubowi. Mamy nadzieje, że ich gorący doping skutecznie wspierać będzie piłkarzy Śląska w walce o awans do ekstraklasy!" - dodaje Jacek Stefaniak.
tagi: Piast,Carlsberg Polska,Śląsk Wrocław sponsor ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...