Hasło akcji "Eko Torba Gratis" oznacza, iż dotychczasowe jednorazowe gratisowe opakowania foliowe dostępne w strefie kas są zastępowane gratisowymi papierowymi eksponowanymi w specjalnych pojemnikach. Papierowa Eko Torba ma wytrzymałość do 10 kg. Klient otrzymuje także wybór wśród pozostałych opakowań już płatnych wśród których są wzmocnione jednorazowe torby foliowe, torby foliowe wielorazowe z nadrukiem firmowym, torby ekologiczne typu Green Bag oraz torby lniane z nadrukiem firmowym.Test dotyczy dwóch sklepów w Poznaniu na ulicy Tatrzańskiej 1/5 oraz ulicy Gronowej.
Mamy nadzieję, że test znajdzie uznanie w oczach Klientów i akcja po zakończonym teście zostanie wdrożona w pozostałych placówkach.
tagi: Piotr i Paweł , torby ekologiczne w supermarkecie Piotr i paweł ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....