Hasło akcji "Eko Torba Gratis" oznacza, iż dotychczasowe jednorazowe gratisowe opakowania foliowe dostępne w strefie kas są zastępowane gratisowymi papierowymi eksponowanymi w specjalnych pojemnikach. Papierowa Eko Torba ma wytrzymałość do 10 kg. Klient otrzymuje także wybór wśród pozostałych opakowań już płatnych wśród których są wzmocnione jednorazowe torby foliowe, torby foliowe wielorazowe z nadrukiem firmowym, torby ekologiczne typu Green Bag oraz torby lniane z nadrukiem firmowym.Test dotyczy dwóch sklepów w Poznaniu na ulicy Tatrzańskiej 1/5 oraz ulicy Gronowej.
Mamy nadzieję, że test znajdzie uznanie w oczach Klientów i akcja po zakończonym teście zostanie wdrożona w pozostałych placówkach.
tagi: Piotr i Paweł , torby ekologiczne w supermarkecie Piotr i paweł ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...