- Sklepy internetowe Tchibo mają łącznie ponad 5 milionów klientów. Sklep tchibo.de jest klasyfikowany jako piąty wśród portali e-commerce w Niemczech i ma prawie 18 milionów odsłon w miesiącu - wyjaśnia Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa, Członek Zarządu Tchibo GmbH.
Po udanym wprowadzaniu do Polski w 2006 r. nowego konceptu biznesowego Tchibo, opartego na połączeniu profesjonalnej wiedzy o kawie ze sprzedażą cotygodniowych kolekcji, otwarciu niemal 90 punktów sprzedaży, 30 stycznia br. zainaugurował działalność sklep internetowy tchibo.pl. Sklep internetowy Tchibo oferuje aktualne kolekcje tematyczne Tchibo, a także wybrany asortyment kawy (Tchibo Exclusive, Tchibo Family, Tchibo Gold Selection, Tchibo Espresso Gusto).
Oferta sklepu internetowego, podobnie jak tradycyjnych sklepów i stoisk Tchibo, zmienia się co tydzień. W każdą środę wprowadzana jest do sprzedaży nowa kolekcja tematyczna produktów Tchibo, zaskakująca klientów zarówno pomysłem, jak i cenami oraz świetną jakością towarów. Internauci w sekcji „Już za tydzień" mogą także zapoznać się z produktami, które będą sprzedawane w następnej kolekcji.
- Otwarcie sklepu internetowego to kolejny krok w rozwoju naszej firmy na rynku polskim - podsumowuje Wioletta Rosołowska. - Planujemy dalsze inwestycje. Nadal będziemy rozwijać sieć stoisk i sklepów Tchibo oraz koncentrować się na zwiększaniu udziałów Tchibo w rynku kawy.
Więcej informacji na stronie: www.tchibo.com/pl
tagi: Tchibo,sklepy tchibo,kawa tchibo ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....