Wiadomości

Inauguracja sklepu internetowego Tchibo w Polsce

Środa, 12 marca 2008
Zgodnie ze strategią ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej firma Tchibo otworzyła sklep internetowy w Polsce. Jest to siódmy sklep internetowy Tchibo w Europie, który uzupełnia kompleksową ofertę skierowaną do polskich konsumentów.

- Sklepy internetowe Tchibo mają łącznie ponad 5 milionów klientów. Sklep tchibo.de jest klasyfikowany jako piąty wśród portali e-commerce w Niemczech i ma prawie 18 milionów odsłon w miesiącu - wyjaśnia Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa, Członek Zarządu Tchibo GmbH.

Po udanym wprowadzaniu do Polski w 2006 r. nowego konceptu biznesowego Tchibo, opartego na połączeniu profesjonalnej wiedzy o kawie ze sprzedażą cotygodniowych kolekcji, otwarciu niemal 90 punktów sprzedaży, 30 stycznia br.  zainaugurował działalność sklep internetowy tchibo.pl. Sklep internetowy Tchibo oferuje aktualne kolekcje tematyczne Tchibo, a także wybrany asortyment kawy (Tchibo Exclusive, Tchibo Family, Tchibo Gold Selection, Tchibo Espresso Gusto).

 

Oferta sklepu internetowego, podobnie jak tradycyjnych sklepów i stoisk Tchibo, zmienia się co tydzień. W każdą środę wprowadzana jest do sprzedaży nowa kolekcja tematyczna produktów Tchibo, zaskakująca klientów zarówno pomysłem, jak i cenami oraz świetną jakością towarów. Internauci w sekcji „Już za tydzień" mogą także zapoznać się z produktami, które będą sprzedawane w następnej kolekcji.

- Otwarcie sklepu internetowego to kolejny krok w rozwoju naszej firmy na rynku polskim - podsumowuje Wioletta Rosołowska. - Planujemy dalsze inwestycje. Nadal będziemy rozwijać sieć stoisk i sklepów Tchibo oraz koncentrować się na zwiększaniu udziałów Tchibo w rynku kawy.

Więcej informacji na stronie: www.tchibo.com/pl

tagi: Tchibo,sklepy tchibo,kawa tchibo ,