- Sklepy internetowe Tchibo mają łącznie ponad 5 milionów klientów. Sklep tchibo.de jest klasyfikowany jako piąty wśród portali e-commerce w Niemczech i ma prawie 18 milionów odsłon w miesiącu - wyjaśnia Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa, Członek Zarządu Tchibo GmbH.
Po udanym wprowadzaniu do Polski w 2006 r. nowego konceptu biznesowego Tchibo, opartego na połączeniu profesjonalnej wiedzy o kawie ze sprzedażą cotygodniowych kolekcji, otwarciu niemal 90 punktów sprzedaży, 30 stycznia br. zainaugurował działalność sklep internetowy tchibo.pl. Sklep internetowy Tchibo oferuje aktualne kolekcje tematyczne Tchibo, a także wybrany asortyment kawy (Tchibo Exclusive, Tchibo Family, Tchibo Gold Selection, Tchibo Espresso Gusto).
Oferta sklepu internetowego, podobnie jak tradycyjnych sklepów i stoisk Tchibo, zmienia się co tydzień. W każdą środę wprowadzana jest do sprzedaży nowa kolekcja tematyczna produktów Tchibo, zaskakująca klientów zarówno pomysłem, jak i cenami oraz świetną jakością towarów. Internauci w sekcji „Już za tydzień" mogą także zapoznać się z produktami, które będą sprzedawane w następnej kolekcji.
- Otwarcie sklepu internetowego to kolejny krok w rozwoju naszej firmy na rynku polskim - podsumowuje Wioletta Rosołowska. - Planujemy dalsze inwestycje. Nadal będziemy rozwijać sieć stoisk i sklepów Tchibo oraz koncentrować się na zwiększaniu udziałów Tchibo w rynku kawy.
Więcej informacji na stronie: www.tchibo.com/pl
tagi: Tchibo,sklepy tchibo,kawa tchibo ,
Przedstawiciele sektora apelują o precyzyjne i adekwatne...
Główny odczyt Barometru EFL na II kwartał 2025 roku...
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...