Misją marki TYMBARK jest budowanie wśród konsumentów świadomości, że soki powinny być istotnym elementem zdrowej diety każdego z nas. Badanie zwyczajów śniadaniowych Polaków, przeprowadzone na zlecenie marki w październiku 2013 roku wykazało, że Polacy tylko w weekendy mają czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Respondenci badania „Dwa śniadania Polaków” przyznali też, że zapewnienie organizmowi codziennie 5 porcji warzyw i owoców to dość trudne zadanie. Marka TYMBARK nie pozostała obojętna na te wyniki i znalazła rozwiązanie. W nowej kampanii marki środa staje się małą sobotą a konsumenci otrzymują jasny przekaz wzmocniony opiniami ekspertów: szklanka soku Tymbark to 1 z 5 zalecanych porcji owoców, warzyw lub soku.
Głównym celem nowego projektu marki TYMBARK „Środa to mała sobota”, realizowanego w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”, jest zachęcenie Polaków do jedzenia zdrowych, pełnowartościowych śniadań już nie dwa, a pięć razy w tygodniu. Dodatkowo marka udowadnia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.
W ramach kampanii, poza aktywnościami z zakresu media relations, zaplanowano działania z najbardziej zasięgowymi blogerami modowo-lifestylowymi. Za pomocą swoich kanałów social media udowadniać będą oni skuteczność „Efektu TYMBARK”. W myśl hasła najnowszej kampanii TYMBARK „Kochaj zdrowie, kochaj życie”, blogerzy pokażą pozytywny wpływ soków 100% TYMBARK multiwitamina na jakość życia. Wśród aktywności znalazła się także współpraca z portalem zrzeszającym ponad 4 tysiące blogerów kulinarnych.
Soki 100% marki TYMBARK pojawią się również w ramach kampanii product placement w najnowszej, wiosennej ramówce stacji TVN i Polsat w dwóch sprawdzonych, popularnych serialach oraz jednej nowości. Lokowanie soku 100% TYMBARK odnajdziemy w „Prawie Agaty”, „Przyjaciółkach”, które mają już wierne grono lojalnych i oddanych widzów, a także w najważniejszej tvn-owskiej nowości – „Sama słodycz”.
tagi: Tymbark , Maspex , Grupa Maspex Wadowice , sok , soki ,
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...