Kampanie i Promocje

Rusza kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna

Poniedziałek, 17 lutego 2014 Autor: Monika Dawiec,
17 lutego startuje kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna. To pierwsza od wielu lat kampania dla tej kategorii produktowej. Działania promocyjne potrwają do końca marca i obejmą swym zasięgiem TV, Internet i kino. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność) i zachęcenie do ich spożywania.

Reklama będzie emitowana w blisko 90 stacjach telewizyjnych. Łącznie będzie wyświetlona blisko 8 tys. razy.

W Internecie (kampania w wyszukiwarkach, popularnych portalach i na platformach VoD) film zobaczy ponad 12,5 mln konsumentów.

Doskonałym uzupełnieniem są działania reklamowe w kinach, obejmujące swym zasięgiem kilkanaście miast i 350 sal kinowych sieci Cinema City oraz IMAX.

Silnym wsparciem dla powyższych aktywności będą aktywności trademarketingowe prowadzone w sklepach oraz spójne i wyróżniające materiały POS, które pomogą w dobrej ekspozycji produktów.

Kampania reklamowa jest kolejnym krokiem na drodze do zbudowania odświeżonego wizerunku marki Fortuna, opartej na idei: „Mniej znaczy więcej”.

Fortuna to wicelider w segmencie soków pomidorowych i warzywnych. W swoim portfelu posiada zarówno soki pomidorowe, dostępne w 3 wariantach smakowych, oraz soki warzywne dostępne w 5 wariantach smakowych. Soki te w zależności od rodzaju są dostępne w opakowaniach 1 l i 0,3 l.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa BrandPlace, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, zaś za działania public relations –  Milewska International Wizerunek i PR.

tagi: Fortuna , kampania , soki , pomidor , sok pomidorowy , Agros-Nova ,