Reklama będzie emitowana w blisko 90 stacjach telewizyjnych. Łącznie będzie wyświetlona blisko 8 tys. razy.
W Internecie (kampania w wyszukiwarkach, popularnych portalach i na platformach VoD) film zobaczy ponad 12,5 mln konsumentów.
Doskonałym uzupełnieniem są działania reklamowe w kinach, obejmujące swym zasięgiem kilkanaście miast i 350 sal kinowych sieci Cinema City oraz IMAX.
Silnym wsparciem dla powyższych aktywności będą aktywności trademarketingowe prowadzone w sklepach oraz spójne i wyróżniające materiały POS, które pomogą w dobrej ekspozycji produktów.
Kampania reklamowa jest kolejnym krokiem na drodze do zbudowania odświeżonego wizerunku marki Fortuna, opartej na idei: „Mniej znaczy więcej”.
Fortuna to wicelider w segmencie soków pomidorowych i warzywnych. W swoim portfelu posiada zarówno soki pomidorowe, dostępne w 3 wariantach smakowych, oraz soki warzywne dostępne w 5 wariantach smakowych. Soki te w zależności od rodzaju są dostępne w opakowaniach 1 l i 0,3 l.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa BrandPlace, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, zaś za działania public relations – Milewska International Wizerunek i PR.