BRC jest Globalną Normą Dotyczącą Bezpieczeństwa Żywności, wymaganą przede wszystkim przez sieci handlowe. Zalicza się do nich m.in. Tesco, w którym także od niedawna można znaleźć produkty Brześcia w markach własnych tej sieci supermarketów. BRC to najwyższy standard stosowany do oceny produktów dający gwarancję najwyższej jakości, legalności, powtarzalności i bezpieczeństwa produkowanych wyrobów.
Aby uzyskać certyfikat, Brześć musiał spełnić szereg wymagań, które świadczą o najwyższej jakości i bezpieczeństwie oferowanych produktów. Dwuetapowa certyfikacja przeprowadzona przez audytora, sprawdziła funkcjonowanie systemu produkcji wewnątrz firmy. Przegląd wykonywanych działań okazał się zgodny z wymaganymi normami, m.in. posiadaniem systemu HAACP, wdrożeniem zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej, czy posiadaniem opisu pakowania produktu.
„Niezmiernie cieszymy się z uzyskania tego certyfikatu, który najlepiej świadczy o wysokiej jakości naszych wyrobów oferowanych zarówno w markach własnych jak i marce „Brześć”. Traktujemy to jako satysfakcję z wykonywanej pracy, a jednocześnie motywację do ciągłego polepszania naszych standardów” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy ZPC Brześć.BRC jest Globalną Normą Dotyczącą Bezpieczeństwa Żywności, wymaganą przede wszystkim przez sieci handlowe. Zalicza się do nich m.in. Tesco, w którym także od niedawna można znaleźć produkty Brześcia w markach własnych tej sieci supermarketów. BRC to najwyższy standard stosowany do oceny produktów dający gwarancję najwyższej jakości, legalności, powtarzalności i bezpieczeństwa produkowanych wyrobów.
Aby uzyskać certyfikat, Brześć musiał spełnić szereg wymagań, które świadczą o najwyższej jakości i bezpieczeństwie oferowanych produktów. Dwuetapowa certyfikacja przeprowadzona przez audytora, sprawdziła funkcjonowanie systemu produkcji wewnątrz firmy. Przegląd wykonywanych działań okazał się zgodny z wymaganymi normami, m.in. posiadaniem systemu HAACP, wdrożeniem zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej, czy posiadaniem opisu pakowania produktu.
„Niezmiernie cieszymy się z uzyskania tego certyfikatu, który najlepiej świadczy o wysokiej jakości naszych wyrobów oferowanych zarówno w markach własnych jak i marce „Brześć”. Traktujemy to jako satysfakcję z wykonywanej pracy, a jednocześnie motywację do ciągłego polepszania naszych standardów” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy ZPC Brześć.