Advertisement

Kampanie i Promocje

Sosy Łowicz to samo najlepsze

Wtorek, 11 lutego 2014 Autor: Monika Dawiec,
10 lutego marka Łowicz (Agros-Nova) rozpoczęła silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.

Rozpoczęta na początku lutego kampania reklamowa potrwa do 24 marca. Dwie odsłony reklamy – dla sosu słodko-kwaśnego i dla sosu basilico – pojawią się w kluczowych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej (m.in. Twój Styl, Uroda, Grazia, Viva, Wysokie Obcasy, Gala, Kuchnia i inne) oraz na największych portalach Internetowych i sprofilowanych serwisach tematycznych.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów oraz zbudowanie wizerunku sosów marki Łowicz, które ze względu na swój wyjątkowy smak są nr 1 na rynku sosów w Polsce. 

Komunikowane są dwie linie sosów: sosy standardowe oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico). 

Warto dodać, że w ubiegłym roku sos Basilico zdobył prestiżową nagrodę Superior Taste Award, przyznawaną producentom żywności przez międzynarodowe jury za wybitny smak i najlepszą jakość produktów.
 
Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (MAT ON 2013) osiągnął udziały na poziomie 28 proc. Marka jest liderem również w większości segmentów smakowych. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, gdzie niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to sos Łowicz (52% udziału w sprzedaży w sztukach na rynku TT excl discounters w MAT ON 2013, AN za Nielsen).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brandplace.  

tagi: Agros-Novwa , sosy , Łowicz ,