Laureaci konkursu zostali ogłoszeni 3 lutego br. podczas uroczystej Gali Wędliniarskiej, która odbyła się w Bazarze Poznańskim.
– Tegoroczna, druga już edycja Konkursu spotkała się z dużym zainteresowaniem producentów wyrobów wędliniarskich wytwarzanych na terenie sklepów naszej sieci. W sumie zgłoszono ponad 200 produktów, które oceniane były przez ekspertów podczas dwudniowej degustacji. Jakość wyrobów była bardzo wysoka, dlatego też wybór zwycięzców w poszczególnych kategoriach nie był łatwy – podkreśla Krzysztof Waligórski, Prezes Dyrekcji Handlowej sieci Intermarché
Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu musiały spełniać odpowiednie normy jakościowe. Komisja konkursowa oceniała zakodowane wyroby w trzech kategoriach: „kiełbasa biała”, „kiełbasa cienka” oraz „wędzonki i szynki”. Wśród zwycięzców poszczególnych kategorii znalazły się sklepy Intermarché z trzech miejscowości: supermarket z Dąbrowy Górniczej (spółka Prestiż) z nagrodą za „kiełbasę białą”, ze Szczecinka (spółka Dominia) za „kiełbasę pieprzową” oraz punkt sprzedaży z Obornik Wielkopolskich (spółka Fultom) za produkt „polędwica wędzona surowa”. Oprócz trzech pierwszych miejsc w poszczególnych kategoriach jury przyznało również sześć wyróżnień.
Przy wyborze najlepszych produktów komisja konkursowa brała pod uwagę ich skład, recepturę, wygląd zewnętrzny, jak również wygląd na przekroju oraz smak. W składzie jury znaleźli się przedstawiciele sieci Intermarché, programu „Doceń polskie” i organizacji branżowych, a także znani kucharze z Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Laureaci Konkursu otrzymali nagrody pieniężne oraz statuetki „Kryształowy Tasak”. Produkty zwycięzców trzech kategorii, opracowane według unikatowych receptur, będą również promowane w ramach sieci dzięki wprowadzeniu ich do sprzedaży w innych sklepach Intermarché. – Dzięki temu będziemy mogli dostarczać klientom całej naszej sieci najlepsze wyroby wędliniarskie. Zależy nam bowiem na stałym doskonaleniu i podnoszeniu jakości wędzonek dostępnych we wszystkich naszych supermarketach. Mamy nadzieję, że „Kryształowy Tasak” wpisze się na stałe w kalendarz inicjatyw organizowanych przez naszą sieć – zaznacza Krzysztof Waligórski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.
tagi: Intermaché , Grupa Muszkieterów , Muszkieterowie ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....