Światowa akcja charytatywna polega na gromadzeniu za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych opowieści związanych ze smakiem. Akcja ma na celu zebranie 1,25 miliona dolarów dla potrzebujących. Za każdą udostępnioną opowieść firma przekaże 1 dolara.
McCormick & Company, Incorporated, światowy lider dodatków kulinarnych wraz z marką Kamis rozpoczęły całoroczne obchody 125-lecia istnienia firmy. Z okazji jubileuszu została ogłoszona w Polsce premiera globalnej akcji charytatywnej, realizowanej pod hasłem „SMAK, KTÓRY ŁĄCZY”. Jej celem jest zjednoczenie ludzi na całym świecie poprzez zebranie 1,25 miliona historii na temat wyjątkowej roli jedzenia i smaku w naszym życiu.
„Smak zbliża ludzi z różnych kontynentów i kręgów kulturowych” - stwierdził Malcolm Swift, Prezydent McCormick (EMEA). „Dla większości osób firma McCormick i jej marki to nieodłączna część półki z przyprawami w domach, jednak innowacyjność i przewaga rynkowa firmy w obrębie dodatków kulinarnych daleko wykraczają poza gamę przypraw. Miliony ludzi na całym świecie na co dzień cieszą się smakami potraw doprawionych produktami firmy McCormick”.
McCormick to firma, która rozpoczęła działalność jako producent przypraw z siedzibą w Baltimore, a obecnie jest światowym liderem w zakresie dodatków smakowych o rocznych obrotach sprzedaży przekraczających 4 miliardy dolarów. McCormick współpracuje z wieloma producentami żywności nad kierunkiem rozwoju branży kulinarnej.
Od 2011 roku Kamis jest wiodącą marką McCormick w Polsce. Marka Kamis powstała w 1991 roku. Już na samym początku zyskała uznanie klientów i osiągnęła pozycję lidera na rynku przypraw i musztard. Dziś, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek przypraw w Polsce, kojarzoną z wysoką jakością i unikalnym smakiem. Kamis przypisuje temu zmysłowi kluczową rolę w swojej działalności, zgodnie z mottem marki: „Kamis – życie ze smakiem”.
Z okazji jubileuszu McCormick oraz Kamis zachęcają ludzi ze wszystkich stron świata, aby podzielili się swoimi opowieściami o roli smaku i wsparli tych, którzy są w potrzebie. Za każdą opowieść udostępnioną na stronie akcji www.FlavorofTogether.com bądź na oficjalnych profilach marek na portalach społecznościowych firmy przekażą jednego dolara, z kwoty 1,25 miliona dolarów, na rzecz międzynarodowej organizacji charytatywnej United Way. W Polsce Kamis będzie wspierał partnera United Way – Banki Żywności, które zajmują się zbieraniem żywności dla potrzebujących.
W ramach tej całorocznej inicjatywy Kamis i McCormick będą zbierać oraz udostępniać historie ludzi ze świata kulinariów pochodzących ze wszystkich stron świata, w których obecna jest firma McCormick. Firma chce zwiększać świadomość i edukować ludzi na temat nowych trendów kulinarnych, które są połączeniem smaków i kuchni z różnych kręgów kulturowych. Każdy może śledzić akcję na stronie https://www.facebook.com/KamisZycieZeSmakiem lub na witrynie www.FlavorofTogether.com, wyszukując przepisy, oglądając niezapomniane filmy, czytając opowieści popularnych szefów kuchni oraz blogerów, a także dzieląc się swoimi opowieściami.
„Firma McCormick wraz z Kamis chcą poznać nasze opowieści wokół smaku i dzięki nim oraz naszemu zaangażowaniu pomóc potrzebującym. Wystarczy opublikować na portalu Facebook na profilu marki Kamis post związany ze smakiem”- powiedziała Magdalena Bartoszewicz, PR Manager Kamis.
Dodatkowo Kamis i McCormick wydają również specjalną, jubileuszową edycję raportu Trendy w Smakach, który prezentuje smaki, aromaty i potrawy, które w najbliższych miesiącach i latach będą królowały w menu ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja raportu Trendy w Smakach na 2014 rok zawiera opis pięciu globalnych trendów kulinarnych, którymi są: Obsesja chili, Masala na nowo, Kompaktowość w kuchni, Meksykańska ofensywa oraz Brazylia wchodzi do gry.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tegorocznego raportu Trendy w Smakach oraz szczegółowy opis każdego trendu lub przepisów do wykorzystania w domu, odwiedź https://www.facebook.com/KamisZycieZeSmakiem lub www.kamis.pl.
tagi: McCormick , Kamis , Smak , który łączy ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...