Wyniki sprzedaży dowodzą, że konsumenci po raz kolejny zaufali marce Knorr i się nie zawiedli – nowa linia produktów zagościła na stałe w kuchniach wielu z nich. Sosy do warzyw na ciepło w czterech wariantach smakowych: Sos serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, Sos czosnkowo-serowy do szpinaku, Sos ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz Sos tradycyjny do marchewki z groszkiem pomagają konsumentom przyrządzać smaczne warzywa na ciepło. Teraz do sięgania po Sosy do warzyw na ciepło Knorr ponownie zachęca silna kampania TV, której twarzą jest Piotr Murawski, szef kuchni Knorr.
tagi: sos , sosy , Sosy do warzyw , na ciepło , Knorr , Unilever ,
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
W I kwartale 2025 r. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Dwie cenione firmy rodzinne łączą siły, by razem...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...