Będzie go można obejrzeć już na początku lutego w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVP i TVN, a także w telewizjach kablowych (m.in. TVN 24, TVN Turbo, Discovery, TVP Info, TVN Style i wielu innych). Dodatkowym wsparciem kampanii będą działania na Facebooku dla ponad 900 tys. fanów marki. Fani wafelków Góralki będą mieli szansę jak zawsze na szaloną zabawę i atrakcyjne nagrody. Działania reklamowe potrwają do końca marca i będą miały różnorodne wsparcie trade marketingowe.
tagi: Góralki , wafelki , I.D.C. Polonia ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...