"Wyroby te dostępne są w trzech wariantach smakowych: śmietankowym, śmietankowym ziołowym z czosnkiem oraz śmietankowym z kolorowym pieprzem. Zostały one bardzo wysoko ocenione zarówno pod względem smaku jak i designu podczas licznie przeprowadzanych prezentacji i akcji degustacyjnych. Niewątpliwie wpływ na to mają gusta naszych Konsumentów, którzy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie smaki. Linia śmietankowa jest przygotowana właśnie pod ich upodobania. Oczywiście nie możemy porównywać popularności „śmietankowych” z czołówką naszej listy TOP produktów: serkiem topionym Złoty Ementaler, serkiem Tylżyckim a także serkami z szynką, ze szczypiorkiem czy ze słonecznikiem. Okres wprowadzenia tego produktu na rynek jest jeszcze zbyt krótki, by rzetelnie ocenić popularność nowych smaków serków topionych. Jedno wiemy na pewno: Polacy pokochali ich smak" – informuje Aneta Będkowska, kierownik biura reklamy i współpracy z Klientem SERTOP.
tagi: Sertop , ser , serek , topiony ,
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...