"Wyroby te dostępne są w trzech wariantach smakowych: śmietankowym, śmietankowym ziołowym z czosnkiem oraz śmietankowym z kolorowym pieprzem. Zostały one bardzo wysoko ocenione zarówno pod względem smaku jak i designu podczas licznie przeprowadzanych prezentacji i akcji degustacyjnych. Niewątpliwie wpływ na to mają gusta naszych Konsumentów, którzy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie smaki. Linia śmietankowa jest przygotowana właśnie pod ich upodobania. Oczywiście nie możemy porównywać popularności „śmietankowych” z czołówką naszej listy TOP produktów: serkiem topionym Złoty Ementaler, serkiem Tylżyckim a także serkami z szynką, ze szczypiorkiem czy ze słonecznikiem. Okres wprowadzenia tego produktu na rynek jest jeszcze zbyt krótki, by rzetelnie ocenić popularność nowych smaków serków topionych. Jedno wiemy na pewno: Polacy pokochali ich smak" – informuje Aneta Będkowska, kierownik biura reklamy i współpracy z Klientem SERTOP.
tagi: Sertop , ser , serek , topiony ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...