"Wyroby te dostępne są w trzech wariantach smakowych: śmietankowym, śmietankowym ziołowym z czosnkiem oraz śmietankowym z kolorowym pieprzem. Zostały one bardzo wysoko ocenione zarówno pod względem smaku jak i designu podczas licznie przeprowadzanych prezentacji i akcji degustacyjnych. Niewątpliwie wpływ na to mają gusta naszych Konsumentów, którzy są tradycjonalistami i chętnie kupują znane sobie smaki. Linia śmietankowa jest przygotowana właśnie pod ich upodobania. Oczywiście nie możemy porównywać popularności „śmietankowych” z czołówką naszej listy TOP produktów: serkiem topionym Złoty Ementaler, serkiem Tylżyckim a także serkami z szynką, ze szczypiorkiem czy ze słonecznikiem. Okres wprowadzenia tego produktu na rynek jest jeszcze zbyt krótki, by rzetelnie ocenić popularność nowych smaków serków topionych. Jedno wiemy na pewno: Polacy pokochali ich smak" – informuje Aneta Będkowska, kierownik biura reklamy i współpracy z Klientem SERTOP.
tagi: Sertop , ser , serek , topiony ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....