Brześć już od dawna działa na rynku marek własnych, dostarczając swoje produkty, takie jak słomka ptysiowa czy wyroby z ciasta drożdżowego, do sieci supermarketów Lewiatan, POLOmarket czy Eko.
„Nie ukrywamy satysfakcji z nawiązania tej współpracy. Tesco to jedna z największych i najczęściej odwiedzanych przez Polaków sieci handlowych, więc cieszymy się, że będzie można tam nabyć także nasze produkty” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Brześcia.
Firma konsekwentnie pragnie realizować założenie dotarcia do jak największej grupy odbiorców, także poprzez rozwój w segmencie marek własnych. Dotychczas wynosił on 20% całej produkcji.
Tesco to największa brytyjska sieć handlowa, która swoje filie posiada w wielu krajach na całym świecie, w tym od 1998 roku także w Polsce. W naszym kraju znajduje się 450 sklepów, które
w każdym tygodniu odwiedza ponad 5 milionów Polaków.
Brześć jest rodzinną firmą, która w tym roku będzie świętować 30-lecie swojej działalności. Specjalizuje się ona w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych.