Wiadomości

Produkty Brześcia w markach własnych Tesco

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 Autor: Monika Dawiec,
Klienci Tesco mogą już znaleźć na sklepowych półkach produkty ZPC Brześć, sprzedawane w markach własnych supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a brytyjską siecią sklepów.

Brześć już od dawna działa na rynku marek własnych, dostarczając swoje produkty, takie jak słomka ptysiowa czy wyroby z ciasta drożdżowego, do sieci supermarketów Lewiatan, POLOmarket czy Eko. 

„Nie ukrywamy satysfakcji z nawiązania tej współpracy. Tesco to jedna z największych i najczęściej odwiedzanych przez Polaków sieci handlowych, więc cieszymy się, że będzie można tam nabyć także nasze produkty” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Brześcia.

Firma konsekwentnie pragnie realizować założenie dotarcia do jak największej grupy odbiorców, także poprzez rozwój w segmencie marek własnych. Dotychczas wynosił on 20% całej produkcji.

Tesco to największa brytyjska sieć handlowa, która swoje filie posiada w wielu krajach na całym świecie, w tym od 1998 roku także w Polsce. W naszym kraju znajduje się 450 sklepów, które 
w każdym tygodniu odwiedza ponad 5 milionów Polaków. 

Brześć jest rodzinną firmą, która w tym roku będzie świętować 30-lecie swojej działalności. Specjalizuje się ona w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych.

tagi: ZPC Brześć , marka własna , Tesco , sieć ,