Kampanie i Promocje

Karnawał serów

Środa, 08 stycznia 2014 Autor: Maja Święcka,
Silnym uderzeniem marketingowym rozpoczęła nowy rok marka serów żółtych SERENADA. Od poniedziałku 6 stycznia spoty reklamowe marki pojawiają się na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.

Spoty emitowane są w formie billboardów sponsorskich oraz piętnastosekundowych spotów w blokach reklamowych. Bohaterami są oczywiście sery dojrzewające z szerokiej palety gatunków występujących w marce Serenada. Na billboardach zobaczymy Salami, a w spocie Salami wraz z, Goudą i Radamerem, prezentowane w wersjach śniadaniowej i koktajlowej.

- Kampania telewizyjna, to kolejny etap naszej  strategii budowania świadomości marki Serenada, – mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek. – W pierwszej odsłonie stawiamy na różnorodność smaków i gatunków marki Serenada. Okres karnawału to doskonala okazja aby sięgnąć nie tylko po łagodną goudę, ale również po wyraźniejszego Radamera, czy też zaszaleć i spróbować sera Salami z różnymi dodatkami ziołowymi.

Kampania potrwa do 9 lutego i obejmie swoim zasięgiem stacje krajowe: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN  oraz stacje tematyczne. Koncepcja i założenia kampanii zostały opracowane przy współpracy z agencją Schulz.

tagi: ser , sery , Serenada , Spomlek ,