Spoty emitowane są w formie billboardów sponsorskich oraz piętnastosekundowych spotów w blokach reklamowych. Bohaterami są oczywiście sery dojrzewające z szerokiej palety gatunków występujących w marce Serenada. Na billboardach zobaczymy Salami, a w spocie Salami wraz z, Goudą i Radamerem, prezentowane w wersjach śniadaniowej i koktajlowej.
- Kampania telewizyjna, to kolejny etap naszej strategii budowania świadomości marki Serenada, – mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek. – W pierwszej odsłonie stawiamy na różnorodność smaków i gatunków marki Serenada. Okres karnawału to doskonala okazja aby sięgnąć nie tylko po łagodną goudę, ale również po wyraźniejszego Radamera, czy też zaszaleć i spróbować sera Salami z różnymi dodatkami ziołowymi.
Kampania potrwa do 9 lutego i obejmie swoim zasięgiem stacje krajowe: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz stacje tematyczne. Koncepcja i założenia kampanii zostały opracowane przy współpracy z agencją Schulz.
tagi: ser , sery , Serenada , Spomlek ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...