Spoty emitowane są w formie billboardów sponsorskich oraz piętnastosekundowych spotów w blokach reklamowych. Bohaterami są oczywiście sery dojrzewające z szerokiej palety gatunków występujących w marce Serenada. Na billboardach zobaczymy Salami, a w spocie Salami wraz z, Goudą i Radamerem, prezentowane w wersjach śniadaniowej i koktajlowej.
- Kampania telewizyjna, to kolejny etap naszej strategii budowania świadomości marki Serenada, – mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek. – W pierwszej odsłonie stawiamy na różnorodność smaków i gatunków marki Serenada. Okres karnawału to doskonala okazja aby sięgnąć nie tylko po łagodną goudę, ale również po wyraźniejszego Radamera, czy też zaszaleć i spróbować sera Salami z różnymi dodatkami ziołowymi.
Kampania potrwa do 9 lutego i obejmie swoim zasięgiem stacje krajowe: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz stacje tematyczne. Koncepcja i założenia kampanii zostały opracowane przy współpracy z agencją Schulz.
tagi: ser , sery , Serenada , Spomlek ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...