Co roku w okresach przedświątecznych staramy się pomagać potrzebującym – mówi Agnieszka Piech, Szef ds. Marketingu Grupy Konspol. – Jako firma odpowiedzialna społecznie przywiązujemy dużą wagę do sytuacji, w jakiej znajduje się otoczenie naszego przedsiębiorstwa oraz zwyczajnie osoby potrzebujące. Nasze produkty tworzymy nie tylko z myślą o osobach dbających o zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie, ale też z myślą o tych wymagających szczególnej diety, w której np. konieczne jest wyeliminowanie glutenu czy laktozy z codziennych posiłków. Stąd też pomoc Stowarzyszeniu była dla nas całkowicie naturalnym krokiem – tłumaczy Agnieszka Piech – Mamy nadzieję, że choć w niewielkim stopniu przyczynimy się do tego, że te Święta dla obdarowanych będą czasem wypełnionym radością i beztroską – dodaje.
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...