Wiadomości

Lubella i Tymbark liderami w rankingu najbardziej wartościowych i najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”

Czwartek, 19 grudnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Marki Lubella i Tymbark, należące do Grupy Maspex Wadowice, zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach, w rankingu najcenniejszych i najbardziej wartościowych marek w Polsce, opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”. Ranking został stworzony na podstawie wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, jej popularności i sympatii do produktów, które wpływają na wartość marki. Wśród najcenniejszych i najmocniejszych marek polskich, Lubella i Tymbark okazały się bezkonkurencyjne - plasując się na pierwszym miejscu.


W kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” Tymbark po raz trzeci został uhonorowany tytułem najmocniejszej marki napojowej w Polsce. Marka bardzo wysoko została również oceniona w kategoriach: „najczęściej” wybieranych i „najsilniejszych” marek 2013 roku, a także pod kątem prestiżu, postrzeganej jakości oraz rozpoznawalności i świadomości marki. 

Przełomowy sukces odniosła również Lubella, która zajęła pierwsze miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”.  Lubella zajęła również  trzecie miejsce w kategorii „Najsilniejszych marek 2013 roku” oraz wysoko w uplasowała się pod kątem lojalności konsumentów, prestiżu i jakości.  

Bardzo wysoką - piątą pozycję w kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” zajęła marka Kubuś, która jest najsilniejszą marką w kategorii napojów i soków dla dzieci. 

W Rankingu Mocy Marek Napojów Bezalkoholowych, najwyżej spośród wszystkich brandów napojów energetycznych, uplasowała się także marka Tiger.

tagi: Lubella , Tymbark , Grupa Maspex Wadowice , Rzeczpospolita , ranking , marka ,