W kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” Tymbark po raz trzeci został uhonorowany tytułem najmocniejszej marki napojowej w Polsce. Marka bardzo wysoko została również oceniona w kategoriach: „najczęściej” wybieranych i „najsilniejszych” marek 2013 roku, a także pod kątem prestiżu, postrzeganej jakości oraz rozpoznawalności i świadomości marki.
Przełomowy sukces odniosła również Lubella, która zajęła pierwsze miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Lubella zajęła również trzecie miejsce w kategorii „Najsilniejszych marek 2013 roku” oraz wysoko w uplasowała się pod kątem lojalności konsumentów, prestiżu i jakości.
Bardzo wysoką - piątą pozycję w kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” zajęła marka Kubuś, która jest najsilniejszą marką w kategorii napojów i soków dla dzieci.
W Rankingu Mocy Marek Napojów Bezalkoholowych, najwyżej spośród wszystkich brandów napojów energetycznych, uplasowała się także marka Tiger.