Kampanie i Promocje

Finał promocji konsumenckiej Oranżady Hellena

Czwartek, 19 grudnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Jak zdobyć modnego Fiata 500L? Kreatywnością! Przekonał się o tym zwycięzca konkursu na najlepszy scenariusz skeczu o Oranżadzie Hellena z udziałem kabaretu Ani Mru Mru - Robert z Puław, który wziął udział w promocji konsumenckiej Oranżady Hellena - Cudze chwalicie, swego nie znacie i zdobył główną nagrodę - Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze reżysera spotu. Najlepszy scenariusz wybrali bohaterowie tegorocznej kampanii promocyjnej Oranżady Hellena - członkowie kabaretu Ani Mru Mru.

Marka Hellena jakością swoich produktów, udowadnia, że polskie napoje mogą z sukcesem walczyć o przychylność konsumentów. Tegoroczna ogólnopolska kampania Cudze chwalicie, swego nie znacie przekonała Polaków, ze rodzime napoje to najlepszy wybór oraz promowała Oranżadę Hellena. 

Efektem współpracy marki Hellena z kabaretem Ani Mru Mru była nie tylko szeroko zakrojona kampania, realizowana w wielu kanałach, np. YouTube, media społecznościowe, internet, outdoor, radio, POS oraz w punktach sprzedaży, ale też, trwająca trzy miesiące - promocja konsumencka w formie konkursu. Osią przewodnią pozostawały cały czas pełne humoru skecze, prezentowane na YouTube i na pierwszym profilu Oranżady Hellena na Facebooku. Nośnikami przekazu było m.in: 20 000 000 promocyjnych opakowań Oranżady Hellena, 46000 sztuk materiałów POS, 422 tablice Outdoor czy 532 spoty radiowe w ponad 100 najpopularniejszych stacjach radiowych. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadała agencja GonnaBe.

tagi: Hellena , oranżada , konkurs , fiat ,