Marka Hellena jakością swoich produktów, udowadnia, że polskie napoje mogą z sukcesem walczyć o przychylność konsumentów. Tegoroczna ogólnopolska kampania Cudze chwalicie, swego nie znacie przekonała Polaków, ze rodzime napoje to najlepszy wybór oraz promowała Oranżadę Hellena.
Efektem współpracy marki Hellena z kabaretem Ani Mru Mru była nie tylko szeroko zakrojona kampania, realizowana w wielu kanałach, np. YouTube, media społecznościowe, internet, outdoor, radio, POS oraz w punktach sprzedaży, ale też, trwająca trzy miesiące - promocja konsumencka w formie konkursu. Osią przewodnią pozostawały cały czas pełne humoru skecze, prezentowane na YouTube i na pierwszym profilu Oranżady Hellena na Facebooku. Nośnikami przekazu było m.in: 20 000 000 promocyjnych opakowań Oranżady Hellena, 46000 sztuk materiałów POS, 422 tablice Outdoor czy 532 spoty radiowe w ponad 100 najpopularniejszych stacjach radiowych. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadała agencja GonnaBe.