Film przenosi widzów w wyjątkową scenerię. W pierwszych ujęciach pojawiają się eleganckie kieliszki, pełne soku Tymbark, które za sprawą wprawnego artysty ulicznego, niosą melodię doskonale wszystkim znanej, polskiej kolędy („Oj maluśki, maluśki”). Brzmienie tradycyjnej kolędy buduje niepowtarzalną atmosferę, która w magiczny sposób łączy wszystkich przechodniów – rodziny, przyjaciół, zakochanych, a także przypadkowych ludzi, którzy nie spotkali się nigdy wcześniej.
Artysta, który za sprawą szkła i soku stworzył wyjątkową atmosferę, z życzliwym uśmiechem, rozdaje świąteczne upominki w postaci soku Tymbark, wszystkim tym, którzy zatrzymali się, by wysłuchać jego kolędy. Głównym przekazem spotu jest potrzeba zatrzymania się w biegu codziennych zdarzeń, szczególnie w świąteczny czas. Tymbark przypomina wszystkim jak ważne jest bycie razem – z rodziną, przyjaciółmi… Chwile spędzone z naszymi najbliższymi są bezcenne i wyjątkowe – warto podarować sobie i tym, których kochamy najlepszy świąteczny prezent - wspólnie spędzony czas.
Przy okazji rodzinnych spotkań, doskonale sprawdzi się Tymbark – marka, która towarzyszy konsumentom zarówno w codziennych sytuacjach, jak i wielu szczególnych chwilach. Tymbark przypomina - warto być razem na Święta. Spot, pełen ciepła i pozytywnych emocji, emitowany będzie w okresie świątecznym w największych stacjach telewizyjnych m.in. w TVP, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych.
Agencja reklamowa: odpowiedzialna za przygotowanie spotu: 21EAST
Dom mediowy: ZenithOptimedia.
tagi: Tymbark , sok , święta , Maspex , Grupa Maspex Wadowice ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...