Kanał „Miłość z Piekarnika” obejmuje sześć instruktażowych filmów kulinarnych, przedstawiających w lekkiej, fabularyzowanej formule przepisy na tradycyjne wypieki. Kuchenne zmagania sympatycznej pary Ani i Rafała stają się okazją do budowania związku podczas codziennych, domowych czynności. Bohaterką drugiego planu każdego odcinka jest margaryna Palma z Murzynkiem Spółki Bielmar. Wszystkie filmy są dostępne także na YouTube.
Kanał „Miłość z Piekarnika” jest promowany poprzez kampanię banerową na stronach programów i stacji TVN. Stanowi integralny element przedświątecznej kampanii reklamowej, zaplanowanej przez Innovations Media dla margaryny Palma z Murzynkiem w telewizji, Internecie i prasie.
tagi: Bielmar , Miłość z piekarnika ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...