Wiadomości

Przedświąteczna sprzedaż Helio

Czwartek, 12 grudnia 2013 Autor: Maja Święcka,
W kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym marka Helio przeprowadza intensywną kampanię promocyjną w mediach. Jej głównymi celami są zwiększenie sprzedaży znanych i uznanych produktów Helio, w tym bakalii, polew czekoladowych oraz mas makowych i krówkowych oraz wzmocnienie świadomości marki Helio w grupie docelowej.

Dla detalistów marka Helio przygotowała szeroki wybór materiałów POS, m.in. owijki paletowe, wobblery, firmowe regały, które przyciągają uwagę konsumentów i zwiększają sprzedaż produktów. Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów Helio w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym horyzoncie czasowym.

tagi: Helio , bakalie , sprzedaż , święta ,