Przed świętami Pasaż Tesco stawia na akcje promocyjne i wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco.
W dniach 14 i 15 grudnia odbędzie się Świąteczny Weekend Rabatów, podczas którego na klientów galerii czekają liczne promocje cenowe i oferty specjalne. Ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco w całej Polsce zaoferuje upusty cenowe sięgające do 50%. Oprócz akcji rabatowej klienci mogą liczyć na wyjątkową atmosferę zakupów – we wszystkich obiektach zamontowano dekoracje świąteczne, a w wybranych lokalizacjach odbędą się bożonarodzeniowe animacje dla dzieci. Akcja w pasażach będzie też komunikowana poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem radia.
Działania wspiera kampania mediowa na antenie radia RMF FM. Współpraca obejmuje konkurs konsumencki „Przepis na świąteczny prezent”, w którym nagrodami są karty upominkowe na zakupy
w sklepach i punktach usługowych w Pasażach Tesco. Zaplanowano działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży, które odwiedzą dziennikarze RMF FM.
Chcemy w pełni wykorzystać potencjał nadchodzących świąt Bożego Narodzenia i w tym szczególnym czasie zachęcić klientów do odwiedzenia naszych obiektów. Jesteśmy przekonani, że możemy być alternatywą dla dużych galerii i centrów handlowych – mówi Łukasz Kędzior Kierownik ds. Marketingu Centrów Handlowych Tesco.
tagi: Pasaż Tesco , Tesco , święta , Boże Narodzenie ,
Kiedy w 2024 roku ceny masła zaczęły rosnąć, wielu...
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...