Kampania reklamowa produktu została zaplanowana na okres od 14.01.08 do końca lutego 2008 roku z wykorzystaniem 4 najlepszych kanałów TV dziecięcej: Cartoon Network, Mini Mini, Jetix oraz Jetix Play.
W tym okresie w powyższych stacjach emitowanych będzie około 12-13 spotów reklamowych dziennie.
Intensywność kampanii TV jest czterokrotnie wyższa od średniej rynkowej stosowanej dla produktów dla dzieci, co gwarantuje jej zauważalność wśród dzieci i rodziców.
Ciekawa forma reklam stworzona przez rysowników wytwórni Disneya z podłożonym głosem słynnego polskiego aktora Michała Milowicza spowoduje wybicie się reklamy z bloku reklamowego i jej zapamiętywalność.
- Wierzymy, iż reklama wzmocni świadomość naszej marki wśród dzieci oraz rodziców, co bez wątpienia wpłynie na zwiększenie sprzedaży naszego produktu.
tagi: sipahh,słomka smakowa,słomka do mleka,Next Point,sipahh promocja ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...