Radosne i bezpieczne dzieciństwo najmłodszych jest najważniejsze. Dlatego Piccolo – marka, która od wielu lat towarzyszy najpiękniejszym, beztroskim chwilom spędzanym w rodzinnym gronie – postanowiła przyłączyć się do idei propagowania bezpieczeństwa dzieci. Od grudnia br. wszystkie owocowe smaki Piccolo dostępne są w sprzedaży z najmodniejszym tej zimy gadżetem – odblaskową opaską.
Piccolo wraz z odblaskami w dwóch intensywnie soczystych barwach- żółtej i czerwonej, umożliwia skompletowanie lśniącego zestawu dla całej rodziny, zachęcając jednocześnie dzieci do zapoznania się z zasadami prawidłowego poruszania się po drogach.
Pełen musujących bąbelków napój Piccolo, jak zawsze wprowadzi najmłodszych w świat magicznej przygody. A dzięki odblaskowej opasce jest także doskonałym pomysłem na mikołajkowy bądź gwiazdkowy upominek, który idealnie sprawdzi się podczas sylwestrowych i karnawałowych zabaw czy kinderbali.
Wprowadzeniu nowości na sklepowe półki kanału tradycyjnego oraz nowoczesnego, towarzyszą intensywne działania prosprzedażowe, koncentrujące się na wykorzystaniu przyciągających uwagę, wielobarwnych materiałów POS, w tym m.in. ekspozytorów i standów. Aktywności marketingowe wspiera również komunikacja PR prowadzona w prasie konsumenckiej oraz handlowej.
Napój musujący Piccolo dostępny jest w czterech smakach:
truskawkowym, brzoskwiniowym, wiśniowym i owoców tropikalnych
Pojemność: 750 ml
Rekomendowana cena: 8,00 zł
Producent: Ambra S.A.
tagi: Piccolo , dzieci , dziecko , opaska , opaska odblaskowa , odblask ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...