Celem zaplanowanej kampanii jest dalsze popularyzowanie znajomości kuchni meksykańskiej, wzmocnienie dotychczasowego edukacyjnego przekazu oraz kontynuacja budowania świadomości marki Delecta jako marki żywnościowej. Ponadto, obecne działania mają na celu zachęcenie konsumentów do twórczych eksperymentów kulinarnych z tortillą, lesz nie tylko w klimacie meksykańskim.
Ze względu na zróżnicowaną grupę docelową kategrorii, zdecydowano o selektywnym doborze mediów. Reklamy prasowe pojawią się na łamach tytułów kobiecych tj. Claudia, Pani Domu, Naj, Przyjaciółka, Twój Styl, Viva oraz Gala, docierających z przekazem do szeroko definiowanej grupy kobiet w wieku 25-40 lat. Emisje obejmą także wszystkie, dostępne na rynku tytuły prasy podróżniczej: National Geographic, Traveller, Poznaj Świat, Voyage i Podróże, targetowane między innymi do singli, DINKS (z ang. double income no kids, par bez dzieci), osób otwartych na nowości.
W Internecie kampania będzie miała charakter odsłonowy. Toplayery i billboardy pojawią się w tematycznych serwisach związanych z kuchnią w portalach interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz gotowanie.wkl.pl. Zaplanowano także akcję e-mailingową do użytkowników poczty wp.pl i interia.pl. Linki sponsorowane zostaną zamieszczone w wyszukiwarce gogle i net sprint.
Ważnym elementem kampanii będzie konkurs na stronie internetowej www.odkryjmeksyk.pl, w którym do wygrania będzie dwuosobowa, dwutygodniowa wycieczka do Meksyku/na Kubę oraz 100 nagród dodatkowych.
Kampanię wspierają ponadto działania PR oraz promocje w handlu nowoczesnym.
tagi: Delecta,Odkryj meksyk , promocja,kampania,meksyk ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...