Jestem przekonany, że wprowadzenie do hal MAKRO płatności kartami to kamień milowy w 20-letniej historii naszej sieci na polskim rynku – komentuje David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska. – Przeprowadzone przez nas testy potwierdziły, że nasi klienci oczekują tej zmiany. Większość z nich ma w swoich portfelach karty, podczas gdy MAKRO chce ułatwić im zakupy. Razem z takimi rozwiązaniami jak nasz sklep internetowy, usługa delivery czy franczyza ODIDO, płatność kartą kształtuje multikanałowy charakter naszej firmy, która skupia się na dostosowywaniu swojego modelu do potrzeb klientów.
Dotychczas klienci MAKRO mogli realizować bezgotówkowe zakupy jedynie za pomocą wielofunkcyjnej karty Makro Millenium, wydawanej we współpracy Bankiem Millenium. Proces implementacji płatności kartami Visa i MasterCard w halach MAKRO trwał 3 miesiące i został zakończony w listopadzie 2013 roku.
tagi: MAKRO , Cash & Carry , płatność , karta , hurtownia ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...