Jestem przekonany, że wprowadzenie do hal MAKRO płatności kartami to kamień milowy w 20-letniej historii naszej sieci na polskim rynku – komentuje David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska. – Przeprowadzone przez nas testy potwierdziły, że nasi klienci oczekują tej zmiany. Większość z nich ma w swoich portfelach karty, podczas gdy MAKRO chce ułatwić im zakupy. Razem z takimi rozwiązaniami jak nasz sklep internetowy, usługa delivery czy franczyza ODIDO, płatność kartą kształtuje multikanałowy charakter naszej firmy, która skupia się na dostosowywaniu swojego modelu do potrzeb klientów.
Dotychczas klienci MAKRO mogli realizować bezgotówkowe zakupy jedynie za pomocą wielofunkcyjnej karty Makro Millenium, wydawanej we współpracy Bankiem Millenium. Proces implementacji płatności kartami Visa i MasterCard w halach MAKRO trwał 3 miesiące i został zakończony w listopadzie 2013 roku.
tagi: MAKRO , Cash & Carry , płatność , karta , hurtownia ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...