Rebranding jest konsekwencją międzynarodowej fuzji spółek Tomra i Orwak, która nastąpiła w 2005 roku. Nowe logo i identyfikacja wizualna to podsumowanie zmian organizacyjnych i technologicznych, jakie miały miejsce w ostatnim czasie.
Tomra Collection Solutions przyjęła identyfikację wizualną firmy Tomra, światowego lidera w zakresie zintegrowanych rozwiązań do zbiórki i recyklingu zużytych opakowań. W jej ofercie, oprócz urządzeń Tomra w zakresie prasowania odpadów stałych w miejscu ich powstania, znajdują się również belownice marki Orwak.
„Mniej znaczy więcej, to jedna z naszych naczelnych zasad, którą się kierujemy” – mówi Magda Nowak, Dyrektor Zarządzający Tomra Collection Solutions. „Mniej transportów - więcej pieniędzy, mniej składowania - więcej przestrzeni, mniej zanieczyszczeń - więcej czystego środowiska. To tylko niektóre przykłady korzyści, które płyną z zastosowania naszych rozwiązań do efektywnego zagospodarowania odpadów”.
Asortyment Tomra Collection Solutions obejmuje belownice z załadunkiem frontalnym i od góry; prasy do odpadów organicznych i mieszanych; prasy do odpadów specjalnych oraz wielokomorowe belownice łączące efektywne prasowanie z sortowaniem odpadów u źródła. Najnowsze urządzenia w tym zakresie, dedykowane do pracy w restauracjach, dworcach, galeriach handlowych czy supermarketach, zostaną pokazane na stoisku B09 w pawilonie Expo XXI podczas targów Retail Show.
„Zaprezentujemy automat Tomra UNO PROMO – urządzenie do skupu zużytych opakowań: butelek szklanych, PET i puszek. Automat może być wykorzystywany do przeprowadzania mobilnych kampanii marketingowych w oparciu o interaktywną platformę ReAct, a ponadto jest doskonałym nośnikiem reklamy. Pokażemy również małą belownice Orwak 3110 do bel o wadze 70 kg i prasę Orwak 4110 do prasowania odpadów komunalnych w pojemnikach 1100 litrów” – podsumowuje Magda Nowak.